Наукові видання каф-ри мистецької освіти
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/115
Переглянути
6 результатів
Search Results
Документ Концертно-освітня діяльність як засіб формування виконавської майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Стукаленко, Зоя Михайлівна; Стукаленко, Зоя Михайловна; Stukalenko, Zoya Mikhailovna(uk) У статті проаналізовано теоретичний і практичний доробок у царині концертно-освітньої діяльності в процесі підготовки майбутнього педагога. Наголошено, що концертно-виконавська діяльність стимулює пізнавальний інтерес до вивчення загального культурного рівня, професійного становлення майбутніх учителів.Документ Формування авторської спроможності як професійно-особистісної якості майбутнього фахівця(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна; Стратан-Артышкова, Татьяна Борисовна; Stratan-Artyshkova, Tatyana Borysivna(ua) Стаття присвячена формуванню авторської спроможності як професійно-особистісної якості, що забезпечує здатність майбутнього вчителя бути автором власного життя і професійної діяльності. Розв’язується актуальна проблема впровадження у зміст професійної підготовки майбутнього вчителя творчо-проектувальної діяльності, яка характеризується здатністю майбутніх фахівців до інноваційного пошуку, передбачає досягнення майбутніми фахівцями інтегральної вершини – сформованості авторської спроможності як професійно значущої особистісної якості. Визначаються основні критерії сформованості авторської спроможності майбутнього вчителя: ціннісно-мотиваційний (сформованість системи цінностей особистості, усвідомлення значення своєї професії в розвитку духовно-творчої особистості); когнітивно-компетентнісний (ступінь сформованості фахових компетентностей, поліхудожньої обізнаності, здатності до цілісного аналізу і синтезу); творчо-діяльнісний (здатність до самовираження в різних видах творчо-проектувальної діяльності); творчо-презентативний (здатність оприлюднювати, презентувати, виявляти організаторські здібності, залучати інших до спільної творчості), рефлексивно-аналітичний (здатність здійснювати оцінку та самооцінку, аналіз та самоаналіз).Документ Концертно-освітня діяльність як засіб формування виконавської майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Стукаленко, Зоя Михайлівна; Стукаленко, Зоя Михайловна; Stukalenko, Zoya Mikhailovna(uk) У статті проаналізовано теоретичний і практичний доробок у царині концертно-освітньої діяльності в процесі підготовки майбутнього педагога. Наголошено, що концертно-виконавська діяльність стимулює пізнавальний інтерес до вивчення загального культурного рівня, професійного становлення майбутніх учителів.Документ Науково-дослідна робота як фактор творчого розвитку майбутнього вчителя музичного мистецтва(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Кулікова, Світлана Вікторівна; Куликова, Светлана Викторовна; Kulikova, Svitlana Viktorivna(uk) У статті автор розглядає науково-дослідну роботу як фактор творчого розвитку майбутнього вчителя музичного мистецтва. Дослідницька компетентність майбутніх учителів музичного мистецтва формується в контексті різноманітних професійних та навчальних заходів, пов'язаних як зі спеціальними виконавськими дисциплінами, так і з різними аспектами гуманітарних наук та музично-теоретичною підготовкою, спрямованими на всебічне вивчення музичного мистецтва.Документ Толерантність як засіб регулювання гендерних відносин у навчально-виховному процесі(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Стукаленко, Зоя Михайлівна; Стукаленко, Зоя Михайловна; Stukalenko, Zoya Mikhailovna(uk) У статті проаналізовано теоретичний і практичний доробок у царині ґендерно- толерантного підходу в процесі підготовки майбутнього педагога. Наголошено, що впровадження ґендерних підходів у навчально-виховному процесі сприяє розвитку партнерських відносин між статями, виховує їх у дусі толерантності.Документ Методичні підходи до визначення сутності змісту поняття "дослідницька компетентність"(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Грозан, Світлана ВікторівнаУ статті автор на основі аналізу науково-методичної літератури досліджує різні підходи до визначення поняття "дослідницька компетентність". Автор приходить до висновку, що дослідницька компетентність майбутнього педагога являє собою якісну характеристику особистості педагога, що проявляється в усвідомленій готовності викладачів до реалізації активної дослідницької діяльності. Компонентами дослідницької діяльності є когнітивний, особистісно-ціннісний та перетворюючий.