Наукові видання каф-ри мистецької освіти
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/115
Переглянути
5 результатів
Search Results
Документ Сутність і структура професійної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Грозан, Світлана Вікторівна; Grosan, S.(uk) У статті на основі аналізу наукових джерел розглянуто структурні компоненти професійної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва, яка включає в себе такі важливі складові як «музична компетентність», «виконавська компетентність», «музично-виконавська компетентність», «науково-дослідна компетентність», «інформаційна компетентність» тощо.Документ Complete model of formation of research culture of the future teacher-musician during vocational training in higher school(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Grozan, S.; Грозан, Світлана Вікторівна(uk) Педагогічна діяльність дослідника, який працює в галузі музичного мистецтва відображає специфічні особливості художньо-естетичної сфери, тому формування дослідницької культури студента в умовах навчання у ВНЗ здійснюється в двох напрямках: науково-дослідницькому та художньо-дослідному. Цілісна модель формування дослідницької культури майбутнього педагога-музиканта реалізується з урахуванням єдності методологічних підходів до науково-дослідницької та художньо-дослідницької діяльності студента, а також поетапності формування всіх компонентів дослідницької культури.Документ Forming of the research abilities of future teachers of musical art in the conditions of level education(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Grozan, S.; Грозан, Світлана Вікторівна(uk) Автор розглядає дослідницьку діяльність як найбільш продуктивний метод засвоєння знань та формування дослідницьких умінь майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі їхньої фахової підготовки. Пропонується авторська класифікація дослідницьких умінь майбутніх учителів музичного мистецтва.Документ Застосування проблемних ситуацій у формуванні професійно-творчого мислення майбутнього вчителя музичного мистецтва(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Грозан, Світлана Вікторівна(uk) У статті розглядаються можливості розвитку професійно-творчого мислення майбутніх учителів музичного мистецтва засобами проблемного навчання. Доведено, що проблемне навчання формує інтерес до виконавської діяльності. Визначено, що основною умовою створення проблемної ситуації є наявність протиріччя або невідповідальності. Пропонуються деякі прийоми, на підставі яких можна створити проблемну ситуацію.Документ Проблема компетенцій в музичній освіті(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Грозан, Світлана ВікторівнаУ статті автор на основі аналізу науково-педагогічної літератури робить спробу дослідити проблему компетенцій в музичній освіті.