Наукові видання каф-ри психології та соціальної роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/121
Переглянути
7 результатів
collection.search.results.head
Документ Аксіологічні засади формування методологічної культури майбутнього вчителя(2014) Кравцов, Віталій Олександрович; Кравцов, Виталий Александрович; Kravtsov, V.(uk) У статті аналізуються теоретичні підходи до інтерпретації сутності та змісту методологічної культури майбутнього вчителя. Головна увага приділена аналізу умов формування методологічної культури майбутнього вчителя на засадах педагогічної аксіології.Документ Методологічна компетентність як показник методологічної культури майбутнього вчителя(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Кравцов, Віталій Олександрович(uk) У статті досліджено теоретичні аспекти формування методологічної культури майбутнього вчителя. Автор приділяє пріоритетну увагу обґрунтуванню змісту методологічної компетентності як важливого показника сформованості методологічної культури вчителя.Документ Формування методологічної культури майбутнього вчителя в умовах Болонського процесу(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Кравцов, Віталій Олександрович(uk) У статті автор на основі узагальнення вимог та положень Болонського процесу робить спробувизначити зміст та умови формування методологічної культури як важливого показника професіоналізму майбутнього вчителя.Документ Методологічна культура як характеристика професійного світогляду майбутнього вчителя(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Кравцов, Віталій ОлександровичУ статті висвітлюються теоретичні засади формування методологічної культури майбутнього вчителя. Автор обґрунтовує власне розуміння сутності й змісту методологічної культури як важливої професійної характеристики майбутнього педагога. Методологічна культура розглядається як характеристика професійного світогляду майбутнього вчителя.Документ Методологічні знання як змістовна характеристика методологічної культури майбутнього вчителя(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Кравцов, Віталій ОлександровичУ статті аналізуються теоретичні підходи до інтерпретації сутності та змісту методологічної культури майбутнього вчителя. Головна увага приділена аналізу методологічних знань різного рівня як змістовних характеристик методологічної культури майбутнього вчителя.Документ Формування методологічної культури майбутнього вчителя у процесі розв’язання педагогічних задач(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Кравцов, Віталій ОлександровичУ статті аналізуються теоретичні підходи до інтерпретації сутності та змісту методологічної культури майбутнього вчителя. Головна увага приділена аналізу умов та чинників формування методологічної культури майбутнього вчителя у навчально-виховному процесі педагогічного ВНЗ.Документ Умови розвитку методологічної культури майбутнього вчителя у педагогіці Василя Сухомлинського(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Кравцов, Віталій ОлександровичУ статті висвітлюються теоретичні засади та методичні аспекти розвитку методологічної культури майбутнього вчителя у педагогічній спадщині Василя Сухомлинського. Автор акцентує увагу на дослідженні інтерпертації видатним педагогом змісту та умов формування методологічної культури як важливої характеристики професіоналізму вчителя.