Наукові видання каф-ри психології та соціальної роботи

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/121

Переглянути

collection.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Аксіологічні засади формування методологічної культури майбутнього вчителя
    (2014) Кравцов, Віталій Олександрович; Кравцов, Виталий Александрович; Kravtsov, V.
    (uk) У статті аналізуються теоретичні підходи до інтерпретації сутності та змісту методологічної культури майбутнього вчителя. Головна увага приділена аналізу умов формування методологічної культури майбутнього вчителя на засадах педагогічної аксіології.
  • Ескіз
    Документ
    Методологічна компетентність як показник методологічної культури майбутнього вчителя
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Кравцов, Віталій Олександрович
    (uk) У статті досліджено теоретичні аспекти формування методологічної культури майбутнього вчителя. Автор приділяє пріоритетну увагу обґрунтуванню змісту методологічної компетентності як важливого показника сформованості методологічної культури вчителя.
  • Ескіз
    Документ
    Формування методологічної культури майбутнього вчителя в умовах Болонського процесу
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Кравцов, Віталій Олександрович
    (uk) У статті автор на основі узагальнення вимог та положень Болонського процесу робить спробувизначити зміст та умови формування методологічної культури як важливого показника професіоналізму майбутнього вчителя.
  • Ескіз
    Документ
    Методологічна культура як характеристика професійного світогляду майбутнього вчителя
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Кравцов, Віталій Олександрович
    У статті висвітлюються теоретичні засади формування методологічної культури майбутнього вчителя. Автор обґрунтовує власне розуміння сутності й змісту методологічної культури як важливої професійної характеристики майбутнього педагога. Методологічна культура розглядається як характеристика професійного світогляду майбутнього вчителя.
  • Ескіз
    Документ
    Методологічні знання як змістовна характеристика методологічної культури майбутнього вчителя
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Кравцов, Віталій Олександрович
    У статті аналізуються теоретичні підходи до інтерпретації сутності та змісту методологічної культури майбутнього вчителя. Головна увага приділена аналізу методологічних знань різного рівня як змістовних характеристик методологічної культури майбутнього вчителя.
  • Ескіз
    Документ
    Формування методологічної культури майбутнього вчителя у процесі розв’язання педагогічних задач
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Кравцов, Віталій Олександрович
    У статті аналізуються теоретичні підходи до інтерпретації сутності та змісту методологічної культури майбутнього вчителя. Головна увага приділена аналізу умов та чинників формування методологічної культури майбутнього вчителя у навчально-виховному процесі педагогічного ВНЗ.
  • Ескіз
    Документ
    Умови розвитку методологічної культури майбутнього вчителя у педагогіці Василя Сухомлинського
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Кравцов, Віталій Олександрович
    У статті висвітлюються теоретичні засади та методичні аспекти розвитку методологічної культури майбутнього вчителя у педагогічній спадщині Василя Сухомлинського. Автор акцентує увагу на дослідженні інтерпертації видатним педагогом змісту та умов формування методологічної культури як важливої характеристики професіоналізму вчителя.