Наукові видання каф-ри психології та соціальної роботи

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/121

Переглянути

collection.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Комунікативна складова у структурі формування психологічної культури майбутніх педагогів в умовах оптимізації навчання та виховання дітей з особливими потребами
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Шишова, Інна Олексіївна
    (uk) У статті розкриваються основні підходи до визначення понять «психологічна культура», «психологічна культура майбутніх педагогів»,. Автор акцентує увагу на комунікативному компоненті психологічної культури майбутнього педагога.
  • Ескіз
    Документ
    Логопедична ритміка в системі підготовки студентів до корекційної освіти дітей з особливостями фізичного та психомовленнєвого розвитку
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Шишова, Інна Олексіївна; Шишова, Инна Алексеевна; Shushova, Inna
    (uk) Складовою діяльності педагога є діагностична, профілактична й корекційна робота із дітьми, що потребують особливого підходу. У статті розглянуто діяльнісну складову корекційного виховання, здійснено аналіз логопедичної ритміки як одного з важливих та перспективних розділів логопедії, корекційної педагогіки, успішних методів корекції мовлення та навчального предмета.
  • Ескіз
    Документ
    Емоційно-творчий аспект підготовки студентів психолого-педагогічного профілю до роботи із дітьми з особливими потребами
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Шишова, Інна Олексіївна
    (uk) Складовою діяльності педагога є діагностична, профілактична й корекційна робота із дітьми, що потребують особливого підходу. Психолого-педагогічними умовами підготовки майбутніх учителів до роботи із школярами в умовах інклюзивної освіти є: поповнення змісту професійної підготовки майбутніх учителів теоретичними питаннями щодо проблеми; забезпечення майбутніх учителів навичками і вміннями корекційно-виховної роботи; організація комплексу практичних занять контекстного характеру. У статті розглянуто емоційно-творчу складову корекційного виховання.
  • Ескіз
    Документ
    Підготовка студентів педагогічного університету до соціальної адаптації дітей із порушеннями розвитку в умовах інклюзивної освіти
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Шишова, Інна Олексіївна
    Питання підвищення ефективності навчання і виховання дітей із особливими потребами є актуальним як для України, так і для інших джерел світового суспільства, адже все більший відсоток школярів має порушення у розвитку. Важливим компонентом модернізації сучасної системи освіти є створення умов для інтеграції певних груп дітей у загальноосвітній процес масової школи.
  • Ескіз
    Документ
    Концепт "трудове виховання" у системі психолого-педагогічної підготовки студентів в умовах інклюзивної освіти
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Шишова, Інна Олексіївна
    Складовою діяльності педагога є діагностична, профілактична й корекційна робота із дітьми, що потребують особливого підходу. Психолого-педагогічними умовами підготовки майбутніх учителів до роботи із школярами в умовах інклюзивної освіти є: поповнення змісту професійної підготовки майбутніх учителів теоретичними питаннями щодо проблеми; забезпечення майбутніх учителів навичками і вміннями корекційно-виховної роботи; організація комплексу практичних занять контекстового характеру. У статті розглянуто трудову складову корекційного виховання.
  • Ескіз
    Документ
    Корекційна освіта і мистецтво
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Шишова, Інна Олексіївна
    Підготовка педагогів високої психолого-педагогічної культури є ключовим фактором сприяння інклюзивної освіти. Мистецтво має значні можливості для покращення підготовки фахівців в умовах зростання інтересу до людини, прагненням наблизити її життя до цивілізаційних норм. У статті досліджено особливості використання мистецтва у структурі навчання спеціалістів корекційної освіти.