Наукові видання каф-ри психології та соціальної роботи

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/121

Переглянути

collection.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 10 з 11
  • Ескіз
    Документ
    Теорія природовідповідного виховання у педагогіці Василя Сухомлинського
    (КОД, 2018) Кравцов, Віталій Олександрович; Кравцов, Виталий Александрович; Kravtsov, Vitalii Oleksandrovych; Кравцова, Тетяна Олександрівна; Кравцова, Татьяна Александровна; Kravtsova, Tetiana Oleksandrivna
    (uk) Стаття присвячена дослідженню інтерпретації та реалізації теорії природовідповідного виховання у педагогіці Василя Сухомлинського. Головна увага приділена аналізу філософсько-педагогічних поглядів В. Сухомлинського як теоретичних основ організації природовідповідного виховання у його педагогічній системі. Також здійснено аналіз методичних аспектів реалізації В. Сухомлинським теорії природовідповідності в розумовому, моральному, естетичному, трудовому, фізичному, екологічному вихованні учнів усіх вікових груп.
  • Ескіз
    Документ
    Формування професійної культури майбутнього соціального працівника
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Кравцов, Віталій Олександрович; Кравцов, Виталий Александрович; Kravtsov, Vitalii Oleksandrovych
    (uk) Стаття присвячена дослідженню інтерпретації сутності та змісту, а також – методики формування професійної культури майбутнього соціального працівника. Головна увага приділена аналізу теоретичних підходів до визначення сутності та змісту професійної культури майбутнього соціального працівника. Було акцентовано увагу на аналізі культурологічного підходу у професійній підготовці майбутніх соціальних працівників, встановлено змістовні зв’язки професійної культури з іншими професійно важливими характеристиками соціального працівника.
  • Ескіз
    Документ
    Аксіологічні засади формування методологічної культури майбутнього вчителя
    (2014) Кравцов, Віталій Олександрович; Кравцов, Виталий Александрович; Kravtsov, V.
    (uk) У статті аналізуються теоретичні підходи до інтерпретації сутності та змісту методологічної культури майбутнього вчителя. Головна увага приділена аналізу умов формування методологічної культури майбутнього вчителя на засадах педагогічної аксіології.
  • Ескіз
    Документ
    Методологічна компетентність як показник методологічної культури майбутнього вчителя
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Кравцов, Віталій Олександрович
    (uk) У статті досліджено теоретичні аспекти формування методологічної культури майбутнього вчителя. Автор приділяє пріоритетну увагу обґрунтуванню змісту методологічної компетентності як важливого показника сформованості методологічної культури вчителя.
  • Ескіз
    Документ
    Формування методологічної культури майбутнього вчителя в умовах Болонського процесу
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Кравцов, Віталій Олександрович
    (uk) У статті автор на основі узагальнення вимог та положень Болонського процесу робить спробувизначити зміст та умови формування методологічної культури як важливого показника професіоналізму майбутнього вчителя.
  • Ескіз
    Документ
    Компетентнісний підхід як нова методологія освіти в умовах Болонського процесу
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Кравцов, Віталій Олександрович
    (uk) У статті автор на основі узагальнення вимог та положень Болонського процесу робить спробу визначити зміст та теоретичні засади запровадження компетентнісного підходу у вищій освіті.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичні засади формування громадянської компетентності майбутнього соціального педагога
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Кравцов, Віталій Олександрович; Кравцова, Тетяна Олександрівна
    (uk) У статті обґрунтовуються теоретичні аспекти формування громадянської компетентності майбутнього соціального педагога. Автори акцентують увагу на характеристиці сутності та змісту громадянської компетентності як професійно важливої якості соціального педагога.
  • Ескіз
    Документ
    Методологічна культура як характеристика професійного світогляду майбутнього вчителя
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Кравцов, Віталій Олександрович
    У статті висвітлюються теоретичні засади формування методологічної культури майбутнього вчителя. Автор обґрунтовує власне розуміння сутності й змісту методологічної культури як важливої професійної характеристики майбутнього педагога. Методологічна культура розглядається як характеристика професійного світогляду майбутнього вчителя.
  • Ескіз
    Документ
    Методологічні знання як змістовна характеристика методологічної культури майбутнього вчителя
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Кравцов, Віталій Олександрович
    У статті аналізуються теоретичні підходи до інтерпретації сутності та змісту методологічної культури майбутнього вчителя. Головна увага приділена аналізу методологічних знань різного рівня як змістовних характеристик методологічної культури майбутнього вчителя.
  • Ескіз
    Документ
    Формування методологічної культури майбутнього вчителя у процесі розв’язання педагогічних задач
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Кравцов, Віталій Олександрович
    У статті аналізуються теоретичні підходи до інтерпретації сутності та змісту методологічної культури майбутнього вчителя. Головна увага приділена аналізу умов та чинників формування методологічної культури майбутнього вчителя у навчально-виховному процесі педагогічного ВНЗ.