Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/112
Переглянути
4 результатів
collection.search.results.head
Документ Особистісне самовдосконалення як форма усвідомленого саморозвитку майбутнього вчителя(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Уйсімбаєва, Наталія Василівна(uk) У статті особистісне самовдосконалення розглядається як найвища форма усвідомленого саморозвитку особистості, як можливість особистісного росту людини і її самостійне прагнення наблизитися до певного ідеалу з метою набуття рис і якостей особистості; визначається зміст та значення самовдосконалення особистості майбутнього педагога як фактору розвитку особистості.Документ Проблема ідеалу як стратегічного орієнтира у самовдосконаленні майбутнього вчителя(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Уйсімбаєва, Наталія Василівна; Уйсимбаева, Наталия Васильевна; Uisimbaeva, Natalia(uk) У статті визначено значення ідеалу як зразка досконалості, що визначає ціннісні уявлення майбутнього вчителя щодо досконалості; доведено, що головною умовою сприйняття та визначення самовдосконалення певного ідеалу є ціннісно-смислове наповнення його для особистості; зазначено, що ідеал особистісного самовдосконалення майбутнього вчителя має як індивідуальний, так і соціальний характер.Документ Self – improvement as a factor of development of personality of future teacher(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Uisimbaieva, Natalia; Уйсімбаєва, Наталія Василівна(UA) У статті визначається зміст та значення самовдосконалення особистості майбутнього педагога як фактору розвитку особистості, обґрунтовується необхідність підготовки майбутнього вчителя до безперервного особистісного та професійного самовдосконалення.Документ Самоосвітня діяльність майбутнього вчителя: теоретичний аспект(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Уйсімбаєва, Наталія ВасилівнаУ статті проаналізовано різні підходи до змісту поняття "самоосвіта", визначено особливості та значення самоосвітньої діяльності для майбутнього вчителя як однієї з форм особистісного та професійного самовдосконалення; обґрунтовано необхідність формування у майбутніх учителів готовності до самоосвітньої діяльності.