Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/112

Переглянути

collection.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Іншомовна готовність як необхідна складова майбутньої професійної діяльності авіаційних спеціалістів
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021) Нечепорук, Яна Сергіївна; Necheporuk, Yana Serhiivna
    (ua) В даній статті узагальнено і класифіковано теоретичні уявлення деяких науковців про сутність і компоненти поняття іншомовної готовності майбутніх авіаційних спеціалістів до професійної діяльності. Зазначена важливість готовності, як необхідної складової підготовки курсантів льотних навчальних закладів до майбутньої професійної діяльності. Визначена різниця схожих між собою понять «готовність» і «підготовленість».
  • Ескіз
    Документ
    Професійне самовизначення майбутнього вчителя як психолого-педагогічна проблема
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Дубінка, Микола Михайлович; Дубинка, Николай Михайлович; Dubìnka, Mykola Mikhaylovich
    (uk) У статті автор розкриває питання професійного самовизначення, окреслюючи це як важливу психолого-педагогічну проблему; зазначає на основних засадах професійного самовизначення майбутніх учителів у процесі їх фахової підготовки; доводить, що представлений процес професійного розвитку особистості має специфічні властивості, а сформованість професійного самовизначення є першоосновою та запорукою ефективності подальшого професійного становлення майбутнього фахівця.
  • Ескіз
    Документ
    Професійне самовизначення майбутнього вчителя як психолого-педагогічна проблема
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Дубінка, Микола Михайлович; Дубинка, Николай Михайлович; Dubìnka, Mykola Mikhaylovich
    (uk) У статті автор розкриває питання професійного самовизначення, окреслюючи це як важливу психолого-педагогічну проблему; зазначає на основних засадах професійного самовизначення майбутніх учителів у процесі їх фахової підготовки; доводить, що представлений процес професійного розвитку особистості має специфічні властивості, а сформованість професійного самовизначення є першоосновою та запорукою ефективності подальшого професійного становлення майбутнього фахівця.