Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/112
Переглянути
11 результатів
Фільтри
Налаштування
collection.search.results.head
Документ Інформаційна культура у фаховій підготовці майбутніх педагогів(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2022) Жигора, Ірина Валеріївна; Жигора, Валерій Сергійович; Zhyhora, Iryna Valeriivna; Zhyhora, Valerii Serhiiovych(ua) У статті робиться огляд проблеми впровадження інформаційних і телекомунікаційних технологій у сучасній освітній системі, що демонструє нові можливості для оптимізації процесу навчання, зокрема навчання мов, на всіх рівнях. Обґрунтовано вибір теми роботи, її актуальність, подано теоретичне значення й практичну цінність досліджуваної проблеми. Особливу увагу приділено мережі «Інтернет», веб-технологіям, можливостям мас-медіа, активному використанню дидактичного потенціалу віртуальної мережі. Автори розглядають можливості підготовки нового покоління педагогів, які володітимуть не тільки традиційними, а й інноваційними технологіями навчання, які здатні не лише обробляти певну інформацію, а й продукувати її, творчо використовуючи під час розв’язання навчально-виховних задач. Пропоновану роботу присвячено проблемі формування інформаційної культури майбутніх педагогів, їхньої готовності до використання новітніх інформаційних технологій у своїй професійній діяльності; організації навчального процесу за допомогою сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. З’ясовано, що сучасний урок сьогоднінеможливий без залучення потужних можливостей Інтернет-ресурсів, використання яких сприяє формуванню справді сучасного учня, озброєного найновішими технологіями пошуку, одержання та використання пізнавальної інформації. Визначено, що формування готовності до роботи з інформаційними технологіями в професійній діяльності – тривалий процес, що є важливим компонентом професійної педагогічної підготовки майбутніх фахівців, тому цей процес відбувається через цілеспрямовану діяльність, власну активність майбутнього педагога та спеціальні умови.Документ Розвиток соціальної зрілості майбутнього вчителя(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Галета, Ярослав Володимирович; Галета, Ярослав Владимирович; Haleta, Yaroslav Volodimirovich(uk) Розроблена, теоретично обґрунтована й експериментально перевірена модель розвитку соціальної зрілості майбутнього вчителя, яка складається з цільового, змістовно-операційного та оцінного компонентів. Визначено педагогічні умови: діалогізація педагогічної взаємодії викладача й студента; організація самостійної діяльності студентів в умовах інформаційно-освітнього середовища; особливості управління педагогічною практикою; залучення студентів до суспільно корисної діяльності; активізація дослідницької діяльності студентів. Результати діагностики рівня розвитку соціальної зрілості майбутнього вчителя за виокремленими критеріями (відповідальність, соціальна спрямованість, активність, здатність до взаємодії, самостійність, здатність до інформаційного саморозвитку) дає підстави стверджувати, що обґрунтовані та реалізовані педагогічні умови є ефективними.Документ Особливості самореалізації особистості в інформаційному середовищі навчання(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Галета, Ярослав Володимирович(uk) В статті здійснена спроба обґрунтування місця і ролі в освітньому просторі різноманітних інформаційних середовищ. Досліджено особливості процессу самореалізації особистості в інформаційному середовищі навчання.Документ Показники та рівні інформаційної культури майбутнього учителя історії(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Бабенко, Тетяна Василівна(uk) У статті пропонується аналіз критеріїв, показників та рівнів інформаційної культури майбутнього вчителя історії.Документ Інформаційна культура й професійно-особистісний розвиток майбутнього вчителя історії(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Бабенко, Тетяна Василівна(uk) У статті розглядається ціннісно-мотиваційний компонент та прояв індивідуальності в структурі інформаційної культури майбутнього вчителя історії.Документ Інформаційна культура в професійній підготовці сучасного педагога(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Галета, Ярослав Володимирович(uk) Здійснено аналіз поняття «інформаційна культура» (ІК) і зроблена спроба дати відповідь на питання, яким чином її формування може здійснюватися в процесі професійної підготовки майбутнього фахівця освіти.Документ Інформаційна культура майбутнього фахівця як складова ефективного застосування інформаційних технологій в освітньому просторі(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Галета, Ярослав Володимирович(uk) У статті проаналізовано сутність поняття «інформаційна технологія». Здійснена спроба визначення ролі інформаційної культури майбутнього фахівця у процесі інформатизації освіти.Документ Інформатизація навчально-виховного процесу дошкільного навчального закладу(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Фадєєва, Тетяна Олексіївна(uk) У статті розглядається питання інформатизації дошкільної ланки освіти та створення інформаційного середовища для навчання дітей дошкільного віку. Автор доводить доцільність поєднання ергастичного (домашинного) навчання та навчання, орієнтованого на роботу за персональним комп’ютером в умовах дошкільного навчального закладу.Документ Роль інформаційної компетентності майбутнього вчителя історії в підвищенні його конкурентоздатності(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Бабенко, Тетяна ВасилівнаУ статті розглядається роль інформаційної компетентності майбутнього вчителя історії в підвищенні його конкурентоздатності.Документ Інформаційна підготовка: стимули і перешкоди(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Галета, Ярослав Володимирович(UA) У статті розглянуто еволюцію уявлень про предмет інформатики. Створено контекст, який дозволив визначити основну лінію для побудови і реалізації системи інформаційної підготовки майбутнього фахівця.