Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/112
Переглянути
9 результатів
collection.search.results.head
Документ Ідея самотворення особистості в педагогіці Василя Сухомлинського(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Довга, Тетяна Яківна; Довга, Татьяна Яковлевна; Dovga, Tetyana Yakivna(uk) В статті досліджено прояви ідеї самотворення особистості в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. Встановлено взаємозв’язок між процесами самотворення, саморозвитку та самовдосконалення. Розкрито сутність самопроцесів, близьких до самотворення: самопізнання, самооцінка, самоосвіта, самовиховання, самоіміджування. Показано вплив зазначених процесів на ефективність професійного самовдосконалення вчителя. Проаналізовано шляхи реалізації ідей та поглядів видатного педагога в працях сучасних дослідників.Документ Особистісне самовдосконалення як форма усвідомленого саморозвитку майбутнього вчителя(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Уйсімбаєва, Наталія Василівна(uk) У статті особистісне самовдосконалення розглядається як найвища форма усвідомленого саморозвитку особистості, як можливість особистісного росту людини і її самостійне прагнення наблизитися до певного ідеалу з метою набуття рис і якостей особистості; визначається зміст та значення самовдосконалення особистості майбутнього педагога як фактору розвитку особистості.Документ Проблема ідеалу як стратегічного орієнтира у самовдосконаленні майбутнього вчителя(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Уйсімбаєва, Наталія Василівна; Уйсимбаева, Наталия Васильевна; Uisimbaeva, Natalia(uk) У статті визначено значення ідеалу як зразка досконалості, що визначає ціннісні уявлення майбутнього вчителя щодо досконалості; доведено, що головною умовою сприйняття та визначення самовдосконалення певного ідеалу є ціннісно-смислове наповнення його для особистості; зазначено, що ідеал особистісного самовдосконалення майбутнього вчителя має як індивідуальний, так і соціальний характер.Документ Функціональний тренінг у формуванні здорового способу життя студентської молоді(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Турчак, Анатолій Леонідович(uk) У статті розкривається значення професійно-прикладного фізичного виховання майбутнього фахівця як всебічно гармонійно розвиненої особистості. Визначається сутність, зміст та структурні елементи підвищення ефективності застосування різних видів тренінгів та систем оздоровлення у процесі фізичного виховання.Документ Self – improvement as a factor of development of personality of future teacher(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Uisimbaieva, Natalia; Уйсімбаєва, Наталія Василівна(UA) У статті визначається зміст та значення самовдосконалення особистості майбутнього педагога як фактору розвитку особистості, обґрунтовується необхідність підготовки майбутнього вчителя до безперервного особистісного та професійного самовдосконалення.Документ Самоосвітня діяльність майбутнього вчителя: теоретичний аспект(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Уйсімбаєва, Наталія ВасилівнаУ статті проаналізовано різні підходи до змісту поняття "самоосвіта", визначено особливості та значення самоосвітньої діяльності для майбутнього вчителя як однієї з форм особистісного та професійного самовдосконалення; обґрунтовано необхідність формування у майбутніх учителів готовності до самоосвітньої діяльності.Документ Особистісне самовдосконалення в системі ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Уйсімбаєва, Наталія ВасилівнаУ статті аналізуються проблеми формування у майбутніх учителів ціннісного становлення до особистісного самовдосконалення як умови їх особистісного та професійного розвитку; доводиться, що сформована система цінностей спонукає майбутнього вчителя до активної діяльності, спрямованої на досягнення поставлених цілей особистісного самовдосконалення.Документ Особистісне самовдосконалення майбутнього вчителя: аналіз категорій та понять(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Уйсімбаєва, Наталія ВасилівнаУ статті проаналізовано та уточнено визначення основних категорій та понять проблеми особистісного самовдосконалення майбутнього вчителя; основними формами особистісного самовдосконалення визначено самовиховання та самоосвіту; уточнено зміст понять "ідеал", "самопізнання", "самооцінка", "самоакуталізація", "самореалізація".Документ Самовиховання як вища форма самовдосконалення майбутнього вчителя(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Уйсімбаєва, Наталія ВасилівнаУ статті доводиться, що самовиховання на рівні самовдосконалення є вищим рівнем самовиховної діяльності, якій притаманний високий ступінь свідомості і повна самостійність роботи особистості над собою; звертається увага на подвійне положення особистості під час самовиховання; особистість однозначно пізнає себе як об’єкт і як суб’єкт самокерування.