Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/112

Переглянути

Search Results

Зараз показуємо 1 - 10 з 16
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічні умови формування конструктивної діяльності дітей старшого дошкільного віку
    (2021) Котелянець, Наталка Валеріївна
    (ua) У статті розкрито різні підходи до розуміння сутності поняття «конструювання» та відображено основні тлумачення цього терміну у наукових дослідженнях. Описано види, особливості та значення конструювання для розвитку дітей старшого дошкільного віку. На основі проведеного дослідження теоретично обґрунтовано й на практиці перевірено ефективність педагогічних умов формуванням конструктивної діяльності дітей старшого дошкільного віку.
  • Ескіз
    Документ
    Формування творчого конструювання дітей старшого дошкільного віку
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Котелянець, Юлія Сергіївна; Котелянец, Юлия Сергеевна; Kotelianets, Yuliia Serhiivna
    (uk) У статті розглянуто проблему формування творчого конструювання дітей старшого дошкільного віку, розкрито сутність та зміст понять «творчість», «конструювання», обґрунтовано особливості формування творчого конструювання дітей дошкільного віку.
  • Ескіз
    Документ
    Початок створення системи позашкільної освіти в Україні (Х ст. – початок ХХ ст.)
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Савченко, Наталія Сергіївна; Савченко, Наталия Сергеевна; Savchenko, Nataliia Serhiyivna
    (uk) У статті автор торкається проблеми періодизації історико-педагогічного процесу в Україні у період Х ст. – початок ХХ ст., а саме, створення системи позашкільної освіти в Україні. Проаналізовано напрацювання науковців щодо вивчення порушеної проблематики. На основі систематизації та узагальнення розвитку позашкільної освіти виділено послідовні етапи початку створення системи позашкільної освіти в Україні: І етап – до Х ст., який характеризується створенням передумов виникнення позашкільної освіти, а також спрямуванням її змісту на оволодіння елементарними трудовими вміннями і навичками; ІІ етап – Х–ХV ст.ст., де активізація освітньої діяльності призвела до розвитку шкільництва, позашкілля, появи перших методичних настанов, а також відкриття іноземних закладів, ознайомлення з іншими культурами; ІІІ етап – ХVI – початок ХХ ст., що полягав у подальшому розвитку позашкільної освіти, розширенні її змісту на засадах народних традицій, народної та козацької педагогіки, урізноманітненні форм організації в позашкільних та інших навчальних закладах.
  • Ескіз
    Документ
    Формування математичних знань дітейіз затримкою психічного розвитку в умовах інклюзивної освіти
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Нікітіна, Олена Олександрівна; Никитина, Елена Александровна; Nikitina, Оlena Оleksandrіvna
    (ua) У статті розглянуто особливості мисленнєвої діяльності молодших школярів із затримкою психічного розвитку під час вивчення математики; розкрито корекційно-розвивальний потенціал уроку математики в спеціальній школі; обґрунтовано значення практичного методу навчання математики дітей із затримкою психічного розвитку. Особливу увагу приділено методу спостереження в процесі формування математичних знань і розвитку основних мисленнєвих процесів у молодших школярів.
  • Ескіз
    Документ
    The influence of work with various materials during thelessons of labor training on the development of personality of pupils of primary school
    (Machulin, 2018) Котелянець, Наталка Валеріївна; Kotelianets, N. V.
    (en) The article disclosed the analysis of the influence of work with different materials during craft lessons on the development of the pupil’s personality. The article shows the peculiarities of the materials, their comparison among each other and finding of common and different features in man-handling of materials.
  • Ескіз
    Документ
    The essence of correctional pedagogy as a science: formation and development
    (Machulin, 2018) Zavitrenko, D. G.; Завітренко, Долорес Жораївна
    (ua) У статті подається єдність корекційної педагогіки як науки про психофізіологічні закономірності дітей із порушеннями розвитку їхньогонавчання тавиховання, особливості освіти дітей зі спеціальними потребами та особливостями їхнього розвитку, шляхи соціальної адаптації та реабілітації. Широко розглядається становлення та розвиток корекційної педагогіки.
  • Ескіз
    Документ
    Організація навчально-виховного процесу в приватних навчальних закладах у центральному регіоні України в кінці ХІХ - початку ХХ століття
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Філоненко, Оксана Володимирівна
    (uk) У статті на основі архівних матеріалів та інших джерел розглянуто організаційні засади навчально-виховного процесу в приватних навчальних закладах у центральному регіоні України кінця XIX — початку XX століття. Зроблено спробу виявити політику керівництва щодо організації та функціонування приватних шкіл, розкрити досягнення й прорахунки.
  • Ескіз
    Документ
    Становлення гімназійної освіти в центральному регіоні України (друга половина ХІХ –початок ХХ ст.)
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Філоненко, Оксана Володимирівна
    (uk) У статті розглянуто історичний аналіз становлення та розвитку гімназійної освіти центрального регіону України у другій половині XIX – на початку XX ст.; обґрунтувані специфічні особливості гімназійної освіти регіону в зазначений період, розкриті досягнення й прорахунки.
  • Ескіз
    Документ
    Василь Сухомлинський про вплив природи на розумове виховання дитини
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Баранюк, Ірина Григорівна
    (uk) Стаття присвячена проблемі використання природи як засобу розумового виховання школярів у творчості В. Сухомлинського. Наголошується, що видатний педагог розробив теоретичні основи і запропонував систему практичних заходів стимулювання розумового виховання дітей красою природи.
  • Ескіз
    Документ
    Становлення та розвитку жіночої освіти в центральному регіоні україни у другій половині ХІХ – на початку ХХ століття
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Філоненко, Оксана Володимирівна
    (uk) У статті розглянуто історичний аналіз становлення та розвитку жіночої освіти центрального регіону України у другій половині XIX – на початку XX століття; виявлено соціальні, економічні і педагогічні умови, в яких відбувався цей процес.