Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/112

Переглянути

collection.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Самоосвітня діяльність керівника школи як умова формування його професійної компетентності
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Уйсімбаєва, Наталія Василівна
    (uk) В статті визначається вплив самоосвітньої діяльності керівника школи на розвиток його професійної компетентності; аналізуються основні умови ефективної організації самоосвітньої діяльності керівника школи.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток творчого потенціалу керівника школи
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Уйсімбаєва, Наталія Василівна
    (uk) В статті визначається вплив розвитку творчого потенціалу керівників школи на ефективність управлінської діяльності, розвиток його професійної компетентності. Розглядається зв’язок понять, «творчість», «творчій потенціал», «професійна компетентність».
  • Ескіз
    Документ
    Інформаційна культура як складова професійної культури майбутніх вчителів історії
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Бабенко, Тетяна Василівна
    (uk) У статті автор робить спробу визначити зміст інформаційної культури як складової професійної культури майбутніх вчителів історії.
  • Ескіз
    Документ
    Компетентнісний підхід до підготовки керівника навчального закладу
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Уйсімбаєва, Наталія Василівна
    (uk) У статті визначається необхідність впровадження компетентнісного підходу під час підготовки керівників навчальних закладів та аналізуються основні проблеми пов’язані з цим процесом, досліджуються основні підходи щодо визначення змісту професійної компетентності керівника школи.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив педагогічної практики на формування професійної компетентності майбутнього педагога
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Уйсімбаєва, Наталія Василівна
    У статті обгрунтовується вплив різних видів педагогічної практики на формування професійної компетентності майбутнього педагога; визначаються умови ефективного проведення педагогічної практики.
  • Ескіз
    Документ
    Формування ігрових компетенцій майбутніх вихователів засобами етнопедагогіки
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Ткаченко, Ольга Михайлівна
    У статті розглянуто низку ігрових компетенцій як складників професійної компетентності вихователів дошкільних навчальних закладів, акцентовано увагу на специфіці їх формування в контексті набуття майбутніми фахівцями в галузі дошкільної освіти етнопедагогічної компетентності у процесі навчання в педагогічному університеті.