Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/112
Переглянути
6 результатів
collection.search.results.head
Документ Самоосвітня діяльність керівника школи як умова формування його професійної компетентності(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Уйсімбаєва, Наталія Василівна(uk) В статті визначається вплив самоосвітньої діяльності керівника школи на розвиток його професійної компетентності; аналізуються основні умови ефективної організації самоосвітньої діяльності керівника школи.Документ Розвиток творчого потенціалу керівника школи(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Уйсімбаєва, Наталія Василівна(uk) В статті визначається вплив розвитку творчого потенціалу керівників школи на ефективність управлінської діяльності, розвиток його професійної компетентності. Розглядається зв’язок понять, «творчість», «творчій потенціал», «професійна компетентність».Документ Інформаційна культура як складова професійної культури майбутніх вчителів історії(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Бабенко, Тетяна Василівна(uk) У статті автор робить спробу визначити зміст інформаційної культури як складової професійної культури майбутніх вчителів історії.Документ Компетентнісний підхід до підготовки керівника навчального закладу(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Уйсімбаєва, Наталія Василівна(uk) У статті визначається необхідність впровадження компетентнісного підходу під час підготовки керівників навчальних закладів та аналізуються основні проблеми пов’язані з цим процесом, досліджуються основні підходи щодо визначення змісту професійної компетентності керівника школи.Документ Вплив педагогічної практики на формування професійної компетентності майбутнього педагога(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Уйсімбаєва, Наталія ВасилівнаУ статті обгрунтовується вплив різних видів педагогічної практики на формування професійної компетентності майбутнього педагога; визначаються умови ефективного проведення педагогічної практики.Документ Формування ігрових компетенцій майбутніх вихователів засобами етнопедагогіки(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Ткаченко, Ольга МихайлівнаУ статті розглянуто низку ігрових компетенцій як складників професійної компетентності вихователів дошкільних навчальних закладів, акцентовано увагу на специфіці їх формування в контексті набуття майбутніми фахівцями в галузі дошкільної освіти етнопедагогічної компетентності у процесі навчання в педагогічному університеті.