Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/112

Переглянути

collection.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Зони іміджевого впливу в професійній діяльності вчителя початкової школи
    (2017) Довга, Тетяна Яківна; Dovga, Tetiana
    (ua) У статті висвітлено специфіку іміджевого впли-ву вчителя початкової школи, обумовлену характером його особистісно-професійного іміджу. Представлено орієнтовні зони професійної діяльності вчителя, які дозволяють застосувати іміджевий вплив як інструмент здоров’язбереження молодших школярів та гуманізації міжособистісних стосунків у навчально-виховному проце-сі, а саме: організація сприятливого шкільного середови-ща, застосування здоров’язбережувальних педагогічних технологій та методів психолого-педагогічної терапії.
  • Ескіз
    Документ
    Особистісно-професійний імідж учителя початкової школи як інструмент суб'єкт-суб'єктної взаємодії
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Довга, Тетяна Яківна
    (uk) В статті проаналізовано здобутки педагогічного досвіду видатних педагогів минулого й результати сучасних наукових досліджень з метою пошуку ефективних засобів здійснення результативної педагогічної взаємодії в освітньому процесі. Розкрито сутність особистісно-професійного іміджу вчителя початкової школи. Представлено наукові позиції дослідників педагогічного іміджу та проаналізовано їхні погляди на рольособистісно-професійного іміджу вчителя в процесі суб'єкт-суб'єктної взаємодії.
  • Ескіз
    Документ
    Іміджева позиція вчителя початкової школи як інструмент налагодження ефективної педагогічної взаємодії
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Довга, Тетяна Яківна
    У статті висвітлено сутність іміджевої позиції вчителя як різновиду професійної (педагогічної) позиції, її взаємозв’язок з особистісно-професійним іміджем. Показано різновиди та специфіку сучасного шкільного середовища. Представлено ті аспекти профільної діяльності вчителя початкової школи, які дозволяють застосовувати іміджеву позицію з метою збереження здоров’я учасників освітнього процесу та гуманізації педагогічної взаємодії.
  • Ескіз
    Документ
    Візуально-комунікативні характеристики особистісно-професійного іміджу вчителя
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Довга, Тетяна Яківна
    У статті представлено візуально-комунікативні характеристики особистісно-професійного іміджу вчителя. Розкрито сутність понять: "візуальна привабливість", "комунікативна привабливість". Охарактеризовано складники візуальної привабливості вчителя. Наведено вимоги до одягу як важливого елемента зовнішнього вигляду вчителя. Комунікативну привабливість педагога розкрито в контексті педагогічного спілкування та засобів його реалізації. Показано роль комунікабельності та комунікативності як рис, що забезпечують ефективність професійно-педагогічної комунікації. Комунікативний імідж учителя визначено як комплекс візуально-комунікативних характеристик та професійно-педагогічних якостей.