Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/112
Переглянути
10 результатів
collection.search.results.head
Документ Формування самоосвітньої компетентності майбутнього вчителя математики(РВВ КГУ, 2013) Демченко, Юлія Миколаївна(uk) У статті визначено поняття «самоосвіта», «компетентність», «самоосвітня компетентність». Розглядається проблема формування самоосвітньої компетентності майбутніх вчителів математики у вищій школі. Сформулювано сучасні підходи щодо формування самоосвітньої компетентності.Документ Формування педагогічної орієнтації майбутнього вчителя(1993) Радул, Валерій ВікторовичДокумент Соціальна зрілість майбутнього вчителя та його професійне становлення(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Галета, Ярослав Володимирович; Галета, Ярослав Владимирович; Haleta, Yaroslav Volodymyrovych(ua) У статті відображено роль соціальної зрілості майбутнього вчителя як фактор його професійного становлення. Зазначено особливості процесу становлення соціальної зрілості особистості. Акцентовано увагу на внутрішніх та зовнішніх чинниках розвитку соціальної зрілості майбутнього вчителя.Документ Діалогізація педагогічної взаємодії викладача і студента як умова розвитку соціальної зрілості майбутнього вчителя(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Галета, Ярослав Володимирович; Галета, Ярослав Владимирович; Haleta, Yaroslav Volodymyrovych(uk) В статті представлено результати експериментальної роботи, щодо обґрунтування та реалізації можливостей діалогізації педагогічної взаємодії в контексті розвитку соціальної зрілості майбутнього вчителя. Продуктивною в розвитку соціальної зрілості студентів виявлено технологію майстерень. Основні ідеї цієї технології відповідають суті принципів діалогізації й персоналізації освіти: усі здатні; знання однієї особи мають бути збагачені знаннями інших, потрібний постійний діалог з автором, педагогом, друзями, собою; навчання проходить в атмосфері відкритості й повної рівності осіб, де кожен має право на помилку.Документ Діалогізація педагогічної взаємодії викладача і студента як умова розвитку соціальної зрілості майбутнього вчителя(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Галета, Ярослав Володимирович; Галета, Ярослав Владимирович; Haleta, Yaroslav Volodymyrovych(uk) В статті представлено результати експериментальної роботи, щодо обґрунтування та реалізації можливостей діалогізації педагогічної взаємодії в контексті розвитку соціальної зрілості майбутнього вчителя. Продуктивною в розвитку соціальної зрілості студентів виявлено технологію майстерень. Основні ідеї цієї технології відповідають суті принципів діалогізації й персоналізації освіти: усі здатні; знання однієї особи мають бути збагачені знаннями інших, потрібний постійний діалог з автором, педагогом, друзями, собою; навчання проходить в атмосфері відкритості й повної рівності осіб, де кожен має право на помилку.Документ Стимулювання інтересу студентів до іміджотворення в освітньому середовищі університету(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Довга, Тетяна Яківна; Довга, Татьяна; Dovga, Tetiana(uk) У статті обґрунтовано необхідність оволодіння іміджевою діяльністю з метою побудови професійного образу. Показано значення іміджотворення для навчально-професійної діяльності майбутнього вчителя. Проаналізовано можливості освітнього середовища університету та запропоновано засоби стимулювання інтересу студентів до іміджотворення в процесі професійної підготовки.Документ Особливості формування самостійної пізнавальної діяльності майбутніх учителів математики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Демченко, Юлія Миколаївна(uk) У статті зроблено спробу розкрити особливості самостійної пізнавальної діяльності майбутніх вчителів; досліджуються різні підходи до цього поняття; розкриваються такі його складові, як самостійність, пізнавальна самостійність, пізнавальна діяльність.Документ Особистісне самовдосконалення в системі ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Уйсімбаєва, Наталія ВасилівнаУ статті аналізуються проблеми формування у майбутніх учителів ціннісного становлення до особистісного самовдосконалення як умови їх особистісного та професійного розвитку; доводиться, що сформована система цінностей спонукає майбутнього вчителя до активної діяльності, спрямованої на досягнення поставлених цілей особистісного самовдосконалення.Документ Цілісність особистості майбутнього викладача в контексті проблеми професійного зростання(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Дубінка, Микола МихайловичУ статті зроблена спроба теоретичного обґрунтування сутності та значущості проблеми професійного зростання магістрантів-майбутніх викладачів під час їх професійної підготовки у вищому навчальному закладі, окреслено роль власне особистості як відкритої системи у контексті досліджуваного феномену, обґрунтовано її своєрідність (унікальність), динамічність (активність) і, найголовніше, цілісність.Документ Особистісне самовдосконалення майбутнього вчителя: аналіз категорій та понять(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Уйсімбаєва, Наталія ВасилівнаУ статті проаналізовано та уточнено визначення основних категорій та понять проблеми особистісного самовдосконалення майбутнього вчителя; основними формами особистісного самовдосконалення визначено самовиховання та самоосвіту; уточнено зміст понять "ідеал", "самопізнання", "самооцінка", "самоакуталізація", "самореалізація".