Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/112

Переглянути

collection.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Професійне самовизначення майбутнього вчителя як психолого-педагогічна проблема
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Дубінка, Микола Михайлович; Дубинка, Николай Михайлович; Dubìnka, Mykola Mikhaylovich
    (uk) У статті автор розкриває питання професійного самовизначення, окреслюючи це як важливу психолого-педагогічну проблему; зазначає на основних засадах професійного самовизначення майбутніх учителів у процесі їх фахової підготовки; доводить, що представлений процес професійного розвитку особистості має специфічні властивості, а сформованість професійного самовизначення є першоосновою та запорукою ефективності подальшого професійного становлення майбутнього фахівця.
  • Ескіз
    Документ
    Соціальна зрілість майбутнього вчителя та його професійне становлення
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Галета, Ярослав Володимирович; Галета, Ярослав Владимирович; Haleta, Yaroslav Volodymyrovych
    (ua) У статті відображено роль соціальної зрілості майбутнього вчителя як фактор його професійного становлення. Зазначено особливості процесу становлення соціальної зрілості особистості. Акцентовано увагу на внутрішніх та зовнішніх чинниках розвитку соціальної зрілості майбутнього вчителя.
  • Ескіз
    Документ
    Діалогізація педагогічної взаємодії викладача і студента як умова розвитку соціальної зрілості майбутнього вчителя
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Галета, Ярослав Володимирович; Галета, Ярослав Владимирович; Haleta, Yaroslav Volodymyrovych
    (uk) В статті представлено результати експериментальної роботи, щодо обґрунтування та реалізації можливостей діалогізації педагогічної взаємодії в контексті розвитку соціальної зрілості майбутнього вчителя. Продуктивною в розвитку соціальної зрілості студентів виявлено технологію майстерень. Основні ідеї цієї технології відповідають суті принципів діалогізації й персоналізації освіти: усі здатні; знання однієї особи мають бути збагачені знаннями інших, потрібний постійний діалог з автором, педагогом, друзями, собою; навчання проходить в атмосфері відкритості й повної рівності осіб, де кожен має право на помилку.
  • Ескіз
    Документ
    Професійне самовизначення майбутнього вчителя як психолого-педагогічна проблема
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Дубінка, Микола Михайлович; Дубинка, Николай Михайлович; Dubìnka, Mykola Mikhaylovich
    (uk) У статті автор розкриває питання професійного самовизначення, окреслюючи це як важливу психолого-педагогічну проблему; зазначає на основних засадах професійного самовизначення майбутніх учителів у процесі їх фахової підготовки; доводить, що представлений процес професійного розвитку особистості має специфічні властивості, а сформованість професійного самовизначення є першоосновою та запорукою ефективності подальшого професійного становлення майбутнього фахівця.
  • Ескіз
    Документ
    Діалогізація педагогічної взаємодії викладача і студента як умова розвитку соціальної зрілості майбутнього вчителя
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Галета, Ярослав Володимирович; Галета, Ярослав Владимирович; Haleta, Yaroslav Volodymyrovych
    (uk) В статті представлено результати експериментальної роботи, щодо обґрунтування та реалізації можливостей діалогізації педагогічної взаємодії в контексті розвитку соціальної зрілості майбутнього вчителя. Продуктивною в розвитку соціальної зрілості студентів виявлено технологію майстерень. Основні ідеї цієї технології відповідають суті принципів діалогізації й персоналізації освіти: усі здатні; знання однієї особи мають бути збагачені знаннями інших, потрібний постійний діалог з автором, педагогом, друзями, собою; навчання проходить в атмосфері відкритості й повної рівності осіб, де кожен має право на помилку.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток соціальної зрілості майбутнього вчителя
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Галета, Ярослав Володимирович; Галета, Ярослав Владимирович; Haleta, Yaroslav Volodimirovich
    (uk) Розроблена, теоретично обґрунтована й експериментально перевірена модель розвитку соціальної зрілості майбутнього вчителя, яка складається з цільового, змістовно-операційного та оцінного компонентів. Визначено педагогічні умови: діалогізація педагогічної взаємодії викладача й студента; організація самостійної діяльності студентів в умовах інформаційно-освітнього середовища; особливості управління педагогічною практикою; залучення студентів до суспільно корисної діяльності; активізація дослідницької діяльності студентів. Результати діагностики рівня розвитку соціальної зрілості майбутнього вчителя за виокремленими критеріями (відповідальність, соціальна спрямованість, активність, здатність до взаємодії, самостійність, здатність до інформаційного саморозвитку) дає підстави стверджувати, що обґрунтовані та реалізовані педагогічні умови є ефективними.
  • Ескіз
    Документ
    Стимулювання інтересу студентів до іміджотворення в освітньому середовищі університету
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Довга, Тетяна Яківна; Довга, Татьяна; Dovga, Tetiana
    (uk) У статті обґрунтовано необхідність оволодіння іміджевою діяльністю з метою побудови професійного образу. Показано значення іміджотворення для навчально-професійної діяльності майбутнього вчителя. Проаналізовано можливості освітнього середовища університету та запропоновано засоби стимулювання інтересу студентів до іміджотворення в процесі професійної підготовки.