Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/112
Переглянути
3 результатів
Search Results
Документ Технології критичного мислення на уроках математики в контексті вимог освітнього стандарту Нової української школи(2018) Демченко, Юлія Миколаївна(uk) У статті проаналізовано основи Стандарту освіти нової української школи та навчальні програми з математики для учнів початкової школи, визначено вимоги до організації навчального процесу з математики, націленого на формування в учнів критичного мислення на уроках математики. Проаналізовано наукову та навчально-методичну літературу із проблеми впровадження концептуальних засад реформування початкової школи. Розкрито теоретичні засади технології критичного мислення; висвітлено умови, методи та прийоми, що сприяють формуванню критичного мислення в учнів на уроках математики.Документ Розвиток критичного мислення як передумова якісної початкової освіти в Новій українській школі(КОД, 2018) Нікітіна, Олена Олександрівна; Никитина, Елена Александровна; Nikitinа, Elena Aleksandrovna(uk) В статті розглянуто проблему розвитку критичного мислення молодших школярів в умовах реформування початкової освіти в Україні. Акцент зроблено на необхідності впровадження технології критичного мислення в практику роботи початкової школи для забезпечення реалізації основних завдань Концепції Нової української школи. Проаналізовано праці видатного педагога В. О. Сухомлинського на предмет розумового виховання та обґрунтовано практичне значення його ідей для впровадження форм і методів розвитку критичного мислення особистості в процесі навчання. Вивчено та узагальнено розуміння поняття «критичне мислення» в наукових працях вітчизняних та зарубіжних дослідників.Документ The usage of group forms of work at lessons of russian in primary school(Machulin, 2018) Eldynova, S. N.; Єлдінова, Світлана Миколаївна(en) The article analyzes the group forms of work at Russian lessons in elementary school, because the elements of innovative technologies were introduced into the educational process, methods of critical thinking are considered, as they form students' conscious attitude to life.