Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/112

Переглянути

Search Results

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Особливості розвитку творчого мислення дітей дошкільного віку в освітньому процесі закладу дошкільної освіти
    (Dana, 2021) Демченко, Юлія Миколаївна; Нікітіна, Олена Олександрівна
    (ua) У статті розглядається проблема розвитку творчого мислення дітей старшого дошкільного віку в умовах освітнього процесу закладу дошкільної освіти. Схарактеризовано складники творчого мислення дитини дошкільного віку. Розкрито можливості розвитку творчого мислення за допомогою різних методичних прийомів. Виокремлено педагогічні умови розвитку творчого мислення дитини.
  • Ескіз
    Документ
    Формування основних мисленнєвих операцій у дітей дошкільного віку засобами гри
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Демченко, Юлія Миколаївна; Dеmchenko, Yulia; Нікітіна, Олена Олександрівна; Nikitina, Elena Aleksandrovna
    (uk) У статті розглянуто особливості мисленнєвої діяльності дітей дошкільного віку. Схарактеризовані основні мисленнєві операції та запропоновані алгоритми їх формування. Акцентовано увагу на важливості організації спеціальної методичної роботи з розвитку мисленнєвих операцій у дітей дошкільного віку як необхідної умови подальшого вивчення математики в школі. Алгоритми формування мисленнєвих операцій проілюстровані окремими дидактичними іграми.
  • Ескіз
    Документ
    Формування математичних знань дітейіз затримкою психічного розвитку в умовах інклюзивної освіти
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Нікітіна, Олена Олександрівна; Никитина, Елена Александровна; Nikitina, Оlena Оleksandrіvna
    (ua) У статті розглянуто особливості мисленнєвої діяльності молодших школярів із затримкою психічного розвитку під час вивчення математики; розкрито корекційно-розвивальний потенціал уроку математики в спеціальній школі; обґрунтовано значення практичного методу навчання математики дітей із затримкою психічного розвитку. Особливу увагу приділено методу спостереження в процесі формування математичних знань і розвитку основних мисленнєвих процесів у молодших школярів.
  • Ескіз
    Документ
    Василь Сухомлинський про вплив природи на розумове виховання дитини
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Баранюк, Ірина Григорівна
    (uk) Стаття присвячена проблемі використання природи як засобу розумового виховання школярів у творчості В. Сухомлинського. Наголошується, що видатний педагог розробив теоретичні основи і запропонував систему практичних заходів стимулювання розумового виховання дітей красою природи.
  • Ескіз
    Документ
    Стимулювання мовлення й мислення дітей дошкільного та молодшого шкільного віку засобами дитячої літератури
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Довга, Тетяна Яківна
    (uk) В статті розкриваються можливості використання творів дитячої художньої літератури у процесі розвитку мислення дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.
  • Ескіз
    Документ
    Проблема удосконалення уроку в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Мельничук, Сергій Гаврилович
    У статті розкриваються педагогічні погляди В.О. Сухомлинського щодо удосконалення уроку в класно-урочній системі навчання.