Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/112
Переглянути
4 результатів
collection.search.results.head
Документ Особистісне самовдосконалення як форма усвідомленого саморозвитку майбутнього вчителя(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Уйсімбаєва, Наталія Василівна(uk) У статті особистісне самовдосконалення розглядається як найвища форма усвідомленого саморозвитку особистості, як можливість особистісного росту людини і її самостійне прагнення наблизитися до певного ідеалу з метою набуття рис і якостей особистості; визначається зміст та значення самовдосконалення особистості майбутнього педагога як фактору розвитку особистості.Документ Самоосвітня діяльність майбутнього вчителя: теоретичний аспект(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Уйсімбаєва, Наталія ВасилівнаУ статті проаналізовано різні підходи до змісту поняття "самоосвіта", визначено особливості та значення самоосвітньої діяльності для майбутнього вчителя як однієї з форм особистісного та професійного самовдосконалення; обґрунтовано необхідність формування у майбутніх учителів готовності до самоосвітньої діяльності.Документ Особистісне самовдосконалення майбутнього вчителя: аналіз категорій та понять(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Уйсімбаєва, Наталія ВасилівнаУ статті проаналізовано та уточнено визначення основних категорій та понять проблеми особистісного самовдосконалення майбутнього вчителя; основними формами особистісного самовдосконалення визначено самовиховання та самоосвіту; уточнено зміст понять "ідеал", "самопізнання", "самооцінка", "самоакуталізація", "самореалізація".Документ Самовиховання як вища форма самовдосконалення майбутнього вчителя(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Уйсімбаєва, Наталія ВасилівнаУ статті доводиться, що самовиховання на рівні самовдосконалення є вищим рівнем самовиховної діяльності, якій притаманний високий ступінь свідомості і повна самостійність роботи особистості над собою; звертається увага на подвійне положення особистості під час самовиховання; особистість однозначно пізнає себе як об’єкт і як суб’єкт самокерування.