Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/112

Переглянути

collection.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 10 з 16
  • Ескіз
    Документ
    Науково-дослідна діяльність майбутнього фахівця
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Уйсімбаєва, Наталія Василівна
    (uk) В статті визначається вплив науково-дослідної діяльності студентів на формування їхнього творчого потенціалу, зв'язок понять “пошуково-дослідна діяльність”та “науково-дослідна діяльність”
  • Ескіз
    Документ
    Особистісне самовдосконалення як форма усвідомленого саморозвитку майбутнього вчителя
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Уйсімбаєва, Наталія Василівна
    (uk) У статті особистісне самовдосконалення розглядається як найвища форма усвідомленого саморозвитку особистості, як можливість особистісного росту людини і її самостійне прагнення наблизитися до певного ідеалу з метою набуття рис і якостей особистості; визначається зміст та значення самовдосконалення особистості майбутнього педагога як фактору розвитку особистості.
  • Ескіз
    Документ
    Проблема ідеалу як стратегічного орієнтира у самовдосконаленні майбутнього вчителя
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Уйсімбаєва, Наталія Василівна; Уйсимбаева, Наталия Васильевна; Uisimbaeva, Natalia
    (uk) У статті визначено значення ідеалу як зразка досконалості, що визначає ціннісні уявлення майбутнього вчителя щодо досконалості; доведено, що головною умовою сприйняття та визначення самовдосконалення певного ідеалу є ціннісно-смислове наповнення його для особистості; зазначено, що ідеал особистісного самовдосконалення майбутнього вчителя має як індивідуальний, так і соціальний характер.
  • Ескіз
    Документ
    Самоосвітня діяльність керівника школи як умова формування його професійної компетентності
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Уйсімбаєва, Наталія Василівна
    (uk) В статті визначається вплив самоосвітньої діяльності керівника школи на розвиток його професійної компетентності; аналізуються основні умови ефективної організації самоосвітньої діяльності керівника школи.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток творчого потенціалу керівника школи
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Уйсімбаєва, Наталія Василівна
    (uk) В статті визначається вплив розвитку творчого потенціалу керівників школи на ефективність управлінської діяльності, розвиток його професійної компетентності. Розглядається зв’язок понять, «творчість», «творчій потенціал», «професійна компетентність».
  • Ескіз
    Документ
    До проблеми творчої діяльності майбутніх фахівців
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Уйсімбаєва, Наталія Василівна
    (uk) В статті визначено значення професійно спрямованої мотивації творчої діяльності майбутніх фахівців в процесі їх професійної підготовки, проаналізовано зміст понять «творча діяльність», «спрямованість», розглядаються проблеми організації творчої діяльності студентів.
  • Ескіз
    Документ
    Компетентнісний підхід до підготовки керівника навчального закладу
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Уйсімбаєва, Наталія Василівна
    (uk) У статті визначається необхідність впровадження компетентнісного підходу під час підготовки керівників навчальних закладів та аналізуються основні проблеми пов’язані з цим процесом, досліджуються основні підходи щодо визначення змісту професійної компетентності керівника школи.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості формування організаторських здібностей майбутніх керівників навчальних закладів
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Уйсімбаєва, Наталія Василівна
    (uk) В статті проаналізовано зміст поняття «організаторські здібності», розглядаються умови формування організаторських здібностей в процесі професійної підготовки майбутніх керівників навчальних закладів.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив педагогічної практики на формування професійної компетентності майбутнього педагога
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Уйсімбаєва, Наталія Василівна
    У статті обгрунтовується вплив різних видів педагогічної практики на формування професійної компетентності майбутнього педагога; визначаються умови ефективного проведення педагогічної практики.
  • Ескіз
    Документ
    Self – improvement as a factor of development of personality of future teacher
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Uisimbaieva, Natalia; Уйсімбаєва, Наталія Василівна
    (UA) У статті визначається зміст та значення самовдосконалення особистості майбутнього педагога як фактору розвитку особистості, обґрунтовується необхідність підготовки майбутнього вчителя до безперервного особистісного та професійного самовдосконалення.