Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/112
Переглянути
16 результатів
collection.search.results.head
Документ Науково-дослідна діяльність майбутнього фахівця(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Уйсімбаєва, Наталія Василівна(uk) В статті визначається вплив науково-дослідної діяльності студентів на формування їхнього творчого потенціалу, зв'язок понять “пошуково-дослідна діяльність”та “науково-дослідна діяльність”Документ Особистісне самовдосконалення як форма усвідомленого саморозвитку майбутнього вчителя(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Уйсімбаєва, Наталія Василівна(uk) У статті особистісне самовдосконалення розглядається як найвища форма усвідомленого саморозвитку особистості, як можливість особистісного росту людини і її самостійне прагнення наблизитися до певного ідеалу з метою набуття рис і якостей особистості; визначається зміст та значення самовдосконалення особистості майбутнього педагога як фактору розвитку особистості.Документ Проблема ідеалу як стратегічного орієнтира у самовдосконаленні майбутнього вчителя(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Уйсімбаєва, Наталія Василівна; Уйсимбаева, Наталия Васильевна; Uisimbaeva, Natalia(uk) У статті визначено значення ідеалу як зразка досконалості, що визначає ціннісні уявлення майбутнього вчителя щодо досконалості; доведено, що головною умовою сприйняття та визначення самовдосконалення певного ідеалу є ціннісно-смислове наповнення його для особистості; зазначено, що ідеал особистісного самовдосконалення майбутнього вчителя має як індивідуальний, так і соціальний характер.Документ Самоосвітня діяльність керівника школи як умова формування його професійної компетентності(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Уйсімбаєва, Наталія Василівна(uk) В статті визначається вплив самоосвітньої діяльності керівника школи на розвиток його професійної компетентності; аналізуються основні умови ефективної організації самоосвітньої діяльності керівника школи.Документ Розвиток творчого потенціалу керівника школи(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Уйсімбаєва, Наталія Василівна(uk) В статті визначається вплив розвитку творчого потенціалу керівників школи на ефективність управлінської діяльності, розвиток його професійної компетентності. Розглядається зв’язок понять, «творчість», «творчій потенціал», «професійна компетентність».Документ До проблеми творчої діяльності майбутніх фахівців(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Уйсімбаєва, Наталія Василівна(uk) В статті визначено значення професійно спрямованої мотивації творчої діяльності майбутніх фахівців в процесі їх професійної підготовки, проаналізовано зміст понять «творча діяльність», «спрямованість», розглядаються проблеми організації творчої діяльності студентів.Документ Компетентнісний підхід до підготовки керівника навчального закладу(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Уйсімбаєва, Наталія Василівна(uk) У статті визначається необхідність впровадження компетентнісного підходу під час підготовки керівників навчальних закладів та аналізуються основні проблеми пов’язані з цим процесом, досліджуються основні підходи щодо визначення змісту професійної компетентності керівника школи.Документ Особливості формування організаторських здібностей майбутніх керівників навчальних закладів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Уйсімбаєва, Наталія Василівна(uk) В статті проаналізовано зміст поняття «організаторські здібності», розглядаються умови формування організаторських здібностей в процесі професійної підготовки майбутніх керівників навчальних закладів.Документ Вплив педагогічної практики на формування професійної компетентності майбутнього педагога(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Уйсімбаєва, Наталія ВасилівнаУ статті обгрунтовується вплив різних видів педагогічної практики на формування професійної компетентності майбутнього педагога; визначаються умови ефективного проведення педагогічної практики.Документ Self – improvement as a factor of development of personality of future teacher(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Uisimbaieva, Natalia; Уйсімбаєва, Наталія Василівна(UA) У статті визначається зміст та значення самовдосконалення особистості майбутнього педагога як фактору розвитку особистості, обґрунтовується необхідність підготовки майбутнього вчителя до безперервного особистісного та професійного самовдосконалення.