Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/112
Переглянути
3 результатів
Фільтри
Налаштування
Search Results
Документ Особливості розвитку творчого мислення дітей дошкільного віку в освітньому процесі закладу дошкільної освіти(Dana, 2021) Демченко, Юлія Миколаївна; Нікітіна, Олена Олександрівна(ua) У статті розглядається проблема розвитку творчого мислення дітей старшого дошкільного віку в умовах освітнього процесу закладу дошкільної освіти. Схарактеризовано складники творчого мислення дитини дошкільного віку. Розкрито можливості розвитку творчого мислення за допомогою різних методичних прийомів. Виокремлено педагогічні умови розвитку творчого мислення дитини.Документ Формування основних мисленнєвих операцій у дітей дошкільного віку засобами гри(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Демченко, Юлія Миколаївна; Dеmchenko, Yulia; Нікітіна, Олена Олександрівна; Nikitina, Elena Aleksandrovna(uk) У статті розглянуто особливості мисленнєвої діяльності дітей дошкільного віку. Схарактеризовані основні мисленнєві операції та запропоновані алгоритми їх формування. Акцентовано увагу на важливості організації спеціальної методичної роботи з розвитку мисленнєвих операцій у дітей дошкільного віку як необхідної умови подальшого вивчення математики в школі. Алгоритми формування мисленнєвих операцій проілюстровані окремими дидактичними іграми.Документ Формування математичних знань дітейіз затримкою психічного розвитку в умовах інклюзивної освіти(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Нікітіна, Олена Олександрівна; Никитина, Елена Александровна; Nikitina, Оlena Оleksandrіvna(ua) У статті розглянуто особливості мисленнєвої діяльності молодших школярів із затримкою психічного розвитку під час вивчення математики; розкрито корекційно-розвивальний потенціал уроку математики в спеціальній школі; обґрунтовано значення практичного методу навчання математики дітей із затримкою психічного розвитку. Особливу увагу приділено методу спостереження в процесі формування математичних знань і розвитку основних мисленнєвих процесів у молодших школярів.