Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/112
Переглянути
6 результатів
Search Results
Документ Здоров’язбережувальні технології як складник оздоровлення дітей дошкільного та молодшого шкільного вік(Середняк Т. К., 2024) Мартін, Аліна МиколаївнаДокумент Упровадження здоров’язбережувальних технологій в освітній процес закладів дошкільної освіти(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2022) Мартін, Аліна Миколаївна; Martin, Alina Mykolaivna(ua) У статті розкрито теоретичні та методичні основи застосування здоров’язбережувальних технологій у освітньому середовищі. Науково обґрунтовано особливості застосування здоров’язбережувальних технологій у закладах дошкільної освіти. Узагальнено теоретичні підходи до визначення поняття «здоров’язбережувальні технології» та їх класифікацію. Проаналізовано здоров’язбережувальний компонент освітнього процесу у закладах дошкільної освіти.Документ Роль зарубіжних вчених-природознавців у розвитку змісту природничої освіти (друга половина ХІХ - початок ХХ століття)(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Мартін, Аліна Миколаївна(uk) В статті розкривається роль та значущість педагогічної спадщини Россмеслера, Юнге, Отто Шмейля, В.Лая у розвитку змісту природничої освіти.Документ Тестовий контроль як засіб виміру якості підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Тарапака, Наталія Володимирівна; Мартін, Аліна Миколаївна(uk) У статті акцентується увага на тестовий контроль як засіб виміру якості підготовки майбутніх вихователів в вищому навчальному закладі.Документ Погляди С. Ф. Русової на проблеми морального виховання дітей дошкільного віку(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Тарапака, Наталія Володимирівна; Мартін, Аліна МиколаївнаУ статті розкриваються погляди С. Ф. Русової на моральне виховання дітей дошкільного віку. Акцентується увага на тому, що ідеї морального виховання у спадщині С. Русової залишаються актуальними у сучасному освітньому просторі. Автором проаналізовано вклад вченої у розвиток системи дошкільної освіти зазначеного періоду. Центральною фігурою у концепції С. Ф. Русової є особистість дитини з її природними задатками формування моральної поведінки людини починається з малку.Документ Погляди Сухомлинського на проблему взаємодії дошкільного навчального закладу, школи та родини(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Тарапака, Наталія Володимирівна; Мартін, Аліна МиколаївнаВ статті розкриваються погляди В. О. Сухомлинського на актуальні проблеми взаємодії дошкільного навчального закладу, школи та родини.