Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/112
Переглянути
14 результатів
collection.search.results.head
Документ Реалізація принципу наступності в мовленнєвому розвитку вдобувачів дошкільної та початкової освіти в умовах обмеженого спілкування(Середняк Т. К., 2024) Горська, Олександрівна Олександрівна; Кіндей, Леся ГригорівнаДокумент Формування пізнавального інтересу у дітей старшого дошкільного віку в процесі підготовки до навчання в школі("Baltija Publishing", 2021) Демченко, Юлія Миколаївна; Кіндей, Леся ГригорівнаДокумент The lapbook as an innovative way to organize learning activities in elementary schools(2021) Демченко, Юлія Миколаївна; Андросова, Наталя Миколаївна; Кінах, Неля Володимирівна; Антошина, Світлана; Кіндей, Леся Григорівна; Demchenko, Yulia; Androsova, Natalia; Kinakh, Nelia; Antoshchuk, Svitlana; Kindei, Lesia(en) The article analyzes the views of scientists on the use of lapbooking in elementary schools. It is found that the methodology of lapbooking allows you to unlock the potential of each student in the process of creating individual or more often collective work. In particular, the lapbook forms key skills and abilities, which are required by the educational vector of the New Ukrainian School. In addition, it takes into account cross-curricular learning and social competencies, which help each individual to become successful and adapt in society. The article proves that the use of Lapbooks is reasonable not only when studying a single topic, but also as a complex, systemic type of work, as close to the project and research activities as possible. It was found out that the introduction of lapbooking at different stages of studying subjects is effective, as it covers different types of activity: pair and group work; search methods and work with information (ability to work with sources, generalize and systematize, draw conclusions, formulate own statements concisely and informatively). It is noted that the technique of lapbooking can be applied as early as preschool age with a gradual complication of high school. Consequently, the general essence of lapbooking is systematized with the help of integrative diagrams and charts. It is determined that the educational industry must be flexible to timely respond to changes in society and provide the professional market with specialists, successful and active citizens who are able not only to adapt, but also to realize themselves. The innovativeness of the lapbooking method is that it combines different areas of activity simultaneously: informational, research, design, communicative, creative, technological, aesthetic. The results of the study allow us to recommend lapbooking as the main method of work in elementary school (when studying any topic or academic subject).Документ Сучасні підходи до використання педагогічних здобутків Василя Сухомлинського в процесі навчання української мови молодших школярів(КОД, 2018) Кіндей, Леся Григорівна; Киндей, Леся Григорьевна; Kindey, Lesya Grigorivna(uk) У пропонованому дослідженні віддзеркалено положення про те, що в умовах реформування національної системи освіти, реалізації новітніх засад Концепції Нової української школи важливо вивчати й упроваджувати в начально-виховний процес початкової школи найкращі здобутки видатних українських педагогів та методистів, зокрема творчу спадщину В. Сухомлинського. Зазначено, що педагог зробив вагомий внесок у становлення методики навчання української мови; викладено основні науково-методичні погляди вченого на шляхи підвищення ефективності уроків рідної (української) мови, на вимоги до рівня володіння словом учнів і вчителів; проаналізовано рекомендації педагога щодо формування творчого мислення й зв’язного мовлення, організації літературно-художньої діяльності учнів.Документ Семантико-синтаксичні особливості омонімії дієслів з префіксом ви-(КДПУ ім. В. Винниченка, 1999) Кіндей, Леся Григорівна; Киндей, Леся Григорьевна; Kindey, L. G.(ua) У статті аналізуються функції омонімії на всіх мовних рівнях, розкриваються причини розщеплення семантичних систем слів на омоніми, кваліфікуються основні ознаки омонімії як мовного явища, розрізняються визначальні категорії омонімії дієслів з префіксами, розглядаються особливості омонімії префіксів у дієсловах з однаковими коренями.Документ До проблеми дослідження префіксальної омонімі(КДПУ ім. В. Винниченка, 1999) Кіндей, Леся Григорівна; Киндей, Леся Григорьевна; Kindey, L.G.(ua) У статті аналізуються функції омонімії на всіх мовних рівнях, розкриваються причини розщеплення семантичних систем слів на омоніми, кваліфікуються основні ознаки омонімії як мовного явища, розрізняються визначальні категорії омонімії дієслів з префіксами, розглядаються особливості омонімії префіксів у дієсловах з однаковими коренями.Документ Специфіка локативної семантики префікса ви- у дієслівних похідних(КДПУ ім. В. Винниченка, 2001) Кіндей, Леся Григорівна(uk) У статті досліджуються усі можливі вияви значення простору у семантичній структурі префікса ви-, їх вплив на значення похідного дієслова в цілому, особливості вживання і функціонування, розглядаються випадки взаємодії двох і більше відтінків у межах одного дієслова, аналізується їх типовість у сучасній українській літературній мові.Документ Особливості квантитативної семантики префікса ви- у похідних дієсловах(РВЦ КДПУ ім. В. Винниченка, 2000) Кіндей, Леся Григорівна(uk) У статті розглядаються особливості семантичної структури префікса ви-, аналізуються найважливіші значення, які з’являються у похідного дієслова після приєднання цього афікса, їх специфіка і функціонування, подаються усі можливі відтінки квантитативної семантики, а також випадки взаємодії між ними.Документ Специфіка міжпредметної інтеграції дисциплін філологічного циклу в підготовці вчителів початкової школи(Machulin, 2018) Кіндей, Леся Григорівна(ua) У статті розглянуто місце і значення інтегрування навчального матеріалу у вищій школі; досліджено специфіку організації та методичні можливості проведення інтегрованих занять з лінгвістичних дисциплін у процесі мовно-мовленнєвої підготовки студентів спеціальності «Початкове навчання».Документ Словотвірна і лексична омонімія дієслівних похідних із префіксами ви-, пере-(КДПУ ім. В. Винниченка, 2001) Кіндей, Леся Григорівна; Киндей, Леся Григорьевна; Kindey, L.G.(ua) У статті аналізується специфіка омонімії як універсального мовного явища, наводяться погляди лінгвістів щодо функціонування словотвірних дієслівних омонімів; розглядаються найважливіші диференційні параметри, за якими вони розмежовуються; досліджуються особливості семантики префіксів ви-, пере- і кореневих морфем дієслів, що дає змогу кваліфікувати найтиповіші групи словотвірних і лексичних омонімів серед похідних із префіксами ви-, пере-.