Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/112
Переглянути
2 результатів
Search Results
Документ Прогностичні завдання підготовки вчителя початкових класів для реалізації методичної системи трудового навчання(ХОГОКЗ, 2017) Котелянець, Наталка Валеріївна(ua) У статті розглядаються результати дослідження проблеми підготовки вчителя початкових класів для реалізації методичної системи трудового навчання. Розкрито специфіку професійної діяльності вчителя початкових класів, його особистісні якості, провідні чинники успішності технологічної навчальної діяльності, загальнопедагогічні та специфічні функції; визначено компоненти готовності вчителя до навчання учнів початкової школи «Технології», схарактеризовано педагогічні умови формування у майбутніх учителів початкових класів технологічних знань й умінь. На основі проведених досліджень визначено готовність вчителя до навчання учнів початкової школи «Технології» як інтегральну властивість особистості, що дозволяє йому успішно організовувати і здійснювати формування суб'єктного досвіду трудової діяльності учнів в процесі навчального співробітництва на уроках трудового навчання, що включає в себе когнітивний, операційно-практичний, креативний і емоційно-ціннісний компоненти.Документ Формування технологічних умінь дітей старшого дошкільного віку(2022) Котелянець, Наталка Валеріївна(ua) У статті розкрито деякі підходи до розуміння сутності поняття «технологічні уміння» та особливості їх формування в учнів початкової школи на уроках технології. На основі аналізу досліджень визначено зміст та види технологічних умінь, їх роль та значення у формуванні технологічної компетентності.