Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/112
Переглянути
14 результатів
Фільтри
Налаштування
Search Results
Документ Реалізація змісту інтегрованого курсу «я досліджую світ» у 3 класі(Вид-во «Ранок», 2020) Котелянець, Наталка Валеріївна; Андрусенко, Ірина; Вдовенко, Вікторія; Агєєва, ОленаДокумент «Я досліджую світ» у другому класі(УОВЦ «Оріон», 2019) Котелянець, Наталка Валеріївна; Андрусенко, Ірина; Вдовенко, Вікторія; Агєєва, ОленаДокумент Використання web-технологій під час іншомовної підготовки студентів нефілологічних спеціальностей(2021) Котелянець, Наталка ВалеріївнаДокумент Фізіологічний та психічний розвиток особистості молодшого школяра в процесі трудового навчання(ГО «Інститут інноваційної освіти», 2017) Котелянець, Наталка ВалеріївнаДокумент Підготовка майбутніх учителів початкової школи до реалізації технологічної освітньої галузі(2022) Котелянець, Наталка ВалеріївнаДокумент Integration of Reflection and SelfRegulation as Factors of Personality’s SelfActualization(2019) Котелянець, Наталка Валеріївна; Котелянець, Юлія; Довга, Тетяна Яківна; Dovha, Tetiana; Kotelianets, Natalka; Plachynda, Tetiana; Kotelianets, Yuliia(ua) The study aimed to determine the formation level of future professionals’ reflexive abilities and the development of a steady need for self-regulation of their activities via comparative quantitative research methods. As a result, the number of subjects with high and medium level of development of the reflexive component increased by 17.9% and 5.9%. In conclusion, the integration of reflection and selfregulation has a positive impact on the process of self-creation of the personality of a future professional.Документ Педагогічні умови формування конструктивної діяльності дітей старшого дошкільного віку(2021) Котелянець, Наталка Валеріївна(ua) У статті розкрито різні підходи до розуміння сутності поняття «конструювання» та відображено основні тлумачення цього терміну у наукових дослідженнях. Описано види, особливості та значення конструювання для розвитку дітей старшого дошкільного віку. На основі проведеного дослідження теоретично обґрунтовано й на практиці перевірено ефективність педагогічних умов формуванням конструктивної діяльності дітей старшого дошкільного віку.Документ Прогностичні завдання підготовки вчителя початкових класів для реалізації методичної системи трудового навчання(ХОГОКЗ, 2017) Котелянець, Наталка Валеріївна(ua) У статті розглядаються результати дослідження проблеми підготовки вчителя початкових класів для реалізації методичної системи трудового навчання. Розкрито специфіку професійної діяльності вчителя початкових класів, його особистісні якості, провідні чинники успішності технологічної навчальної діяльності, загальнопедагогічні та специфічні функції; визначено компоненти готовності вчителя до навчання учнів початкової школи «Технології», схарактеризовано педагогічні умови формування у майбутніх учителів початкових класів технологічних знань й умінь. На основі проведених досліджень визначено готовність вчителя до навчання учнів початкової школи «Технології» як інтегральну властивість особистості, що дозволяє йому успішно організовувати і здійснювати формування суб'єктного досвіду трудової діяльності учнів в процесі навчального співробітництва на уроках трудового навчання, що включає в себе когнітивний, операційно-практичний, креативний і емоційно-ціннісний компоненти.Документ Структура і зміст технологічної культури учнів(2017) Котелянець, Наталка ВалеріївнаДокумент Формування технологічних умінь дітей старшого дошкільного віку(2022) Котелянець, Наталка Валеріївна(ua) У статті розкрито деякі підходи до розуміння сутності поняття «технологічні уміння» та особливості їх формування в учнів початкової школи на уроках технології. На основі аналізу досліджень визначено зміст та види технологічних умінь, їх роль та значення у формуванні технологічної компетентності.