Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/112
Переглянути
4 результатів
collection.search.results.head
Документ Зони іміджевого впливу в професійній діяльності вчителя початкової школи(2017) Довга, Тетяна Яківна; Dovga, Tetiana(ua) У статті висвітлено специфіку іміджевого впли-ву вчителя початкової школи, обумовлену характером його особистісно-професійного іміджу. Представлено орієнтовні зони професійної діяльності вчителя, які дозволяють застосувати іміджевий вплив як інструмент здоров’язбереження молодших школярів та гуманізації міжособистісних стосунків у навчально-виховному проце-сі, а саме: організація сприятливого шкільного середови-ща, застосування здоров’язбережувальних педагогічних технологій та методів психолого-педагогічної терапії.Документ Особистісно-професійний імідж учителя початкової школи як інструмент суб'єкт-суб'єктної взаємодії(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Довга, Тетяна Яківна(uk) В статті проаналізовано здобутки педагогічного досвіду видатних педагогів минулого й результати сучасних наукових досліджень з метою пошуку ефективних засобів здійснення результативної педагогічної взаємодії в освітньому процесі. Розкрито сутність особистісно-професійного іміджу вчителя початкової школи. Представлено наукові позиції дослідників педагогічного іміджу та проаналізовано їхні погляди на рольособистісно-професійного іміджу вчителя в процесі суб'єкт-суб'єктної взаємодії.Документ Іміджева позиція вчителя початкової школи як інструмент налагодження ефективної педагогічної взаємодії(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Довга, Тетяна ЯківнаУ статті висвітлено сутність іміджевої позиції вчителя як різновиду професійної (педагогічної) позиції, її взаємозв’язок з особистісно-професійним іміджем. Показано різновиди та специфіку сучасного шкільного середовища. Представлено ті аспекти профільної діяльності вчителя початкової школи, які дозволяють застосовувати іміджеву позицію з метою збереження здоров’я учасників освітнього процесу та гуманізації педагогічної взаємодії.Документ Візуально-комунікативні характеристики особистісно-професійного іміджу вчителя(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Довга, Тетяна ЯківнаУ статті представлено візуально-комунікативні характеристики особистісно-професійного іміджу вчителя. Розкрито сутність понять: "візуальна привабливість", "комунікативна привабливість". Охарактеризовано складники візуальної привабливості вчителя. Наведено вимоги до одягу як важливого елемента зовнішнього вигляду вчителя. Комунікативну привабливість педагога розкрито в контексті педагогічного спілкування та засобів його реалізації. Показано роль комунікабельності та комунікативності як рис, що забезпечують ефективність професійно-педагогічної комунікації. Комунікативний імідж учителя визначено як комплекс візуально-комунікативних характеристик та професійно-педагогічних якостей.