Навчальні видання каф-ри математики та методики її навчання
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/142
Переглянути
2 результатів
collection.search.results.head
Документ Алгебра та геометрія(ЦДПУ ім. В.Винниченка, 2019) Яременко, Юрій Вікторович; Яременко, Людмила ІванівнаУ даному посібнику розглядаються основні поняття лінійної алгебри та аналітичної геометрії з таких тем: матриці й визначники, системи лінійних рівнянь і методи їх розв’язування, елементи векторної алгебри та метод координат, пряма лінія та площина. Матеріал з указаних тем викладено в обсязі, передбаченому навчальними програмами для студентів, що навчаються на фізико-математичному факультеті Центральноукраїнського державного педагогічного університету ім. Володимира Винниченка за освітніми програмами Середня освіта (Фізика та Математика) та Статистика (Фінансова, страхова та комп’ютерна статистика). З кожної теми наведено розв’язання типових прикладів, підібрано вправи для аудиторної та домашньої роботи.Документ Інноваційні та сучасні педагогічні технології навчання математики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Авраменко, Ольга Валентинівна; Лутченко, Людмила Іванівна; Ретунська, Вікторія Вікторівна; Ріжняк, Ренат Ярославович; Шлянчак, Світлана ОлександрівнаРобота спрямована на формування досвіду творчої діяльності учителів математики (студентів заочного відділення фізико-математичного факультету), на збагачення їх знань з теорії організації групової навчальної діяльності молодших школярів, самостійної роботи учнів основної школи й умінь застосовувати її в практиці навчання математики. Методичні особливості викладання теорії ймовірностей у закладах профільного типу, його прикладна спрямованість представлені у посібнику як пошук шляхів вирішення проблеми розвитку в школярів імовірнісно-стати-стичного мислення. Приклади використання можливостей універсальної математичної системи MAPLE для розв’язування задач допоможуть вчителеві на факультативних заняттях з математики підвищити інформаційну культуру старшокласників, сформувати навички комп’ютерного контролю за ходом розв’язання. У посібнику показане використання дидактичних ігор при вивченні математики на уроках та в позаурочний час, уміщено сценарії різних форм позакласних заходів. Методичні доробки авторів будуть корисні для студентів фізико-математичних факультетів педагогічних вузів та вчителів математики закладів освіти.