Навчальні видання каф-ри математики та методики її навчання

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/142

Переглянути

collection.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Тестові завдання з математичного аналізу. Ч. 2. Границя функції
    (ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Авраменко, Ольга Валентинівна; Шевченко, Наталія Григорівна; Білецька, Юлія Григорівна
    (uk) Збірник містить короткі теоретичні відомості, приклади та тестові завдання з теми «Границя функції», акцентуючи увагу на задачах з доведенням. Тести дозволяють швидко оцінити знання, вміння та навички студентів з вказаної теми. Наведена інструкція щодо проведення та оцінювання тестів, рекомендована література. Рекомендується студентам спеціальності «Середня освіта (математика)», «Статистика», «Математика», «Прикладна математика», «Комп’ютерні науки» у процесі вивчення математичного аналізу та при підготовці до державної атестації.
  • Ескіз
    Документ
    Тестові завдання з математичного аналізу. Ч. 1. Числова послідовність
    (ЦДПУ імені Володимира Винниченка, 2017) Авраменко, Ольга Валентинівна; Шевченко, Наталія Григорівна; Білецька, Юлія Григорівна
    (uk) Збірник містить короткі теоретичні відомості, приклади та тестові завдання з теми «Границя числової послідовності», акцентуючи увагу на задачах з доведенням. Тести дозволяють швидко оцінити знання, вміння та навички студентів з вказаної теми. Наведена інструкція щодо проведення та оцінювання тестів, рекомендована література. Рекомендується студентам спеціальності «Середня освіта (математика)», «Статистика», «Математика», «Прикладна математика», «Комп’ютерні науки» у процесі вивчення математичного аналізу та при підготовці до державної атестації.
  • Ескіз
    Документ
    Формування компетентностей особистості в сучасній школі
    (КОД, 2010) Авраменко, Ольга Валентинівна; Лутченко, Людмила Іванівна; Шлянчак, Світлана Олександрівна
    Робота спрямована на збагачення знань з теорії компетентнісного підходу в освіті. У ній формування компетентностей особистості в сучасній школі розглядається як альтернатива навчанню предметним знанням, умінням, навичкам (ЗУНам). У посібнику представлені різні підходи до трактування понять «компетенція» і «компетентність», показана варіативність у використанні цих понять. У систематизованому вигляді подана система компетентностей; висвітлені проблеми професійного становлення майбутніх фахівців та проведений їх аналіз у контексті дидактики й психології. Розглянуто та реалізовано на прикладах застосування систем комп’ютерної математики при здійсненні підготовки фахівців природничо-математичного циклу. Показані можливості урізноманітнення форм роботи у навчальних закладах через використання комп’ютерно-орієнтованих систем навчання. Видання розраховане на вчителів математики, викладачів математичних дисциплін, студентів математичних спеціальностей педагогічних вузів, які працюють з математично обдарованими учнями.