Навчальні видання каф-ри математики та методики її навчання
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/142
Переглянути
Документ Лабораторний практикум з методики навчання математики(Навчальна книга – Богдан, 2013) Кушнір, Василь Андрійович; Ріжняк, Ренат ЯрославовичУ посібнику містяться лабораторні роботи з методики навчання математики, що відповідають державному освітньому стандарту та навчальному плану підготовки вчителів математики освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» спеціальності 6.040201 Математика* галузі знань 0402 Фізико-математичні науки. Надано детальні рекомендації щодо виконання практичної частини лабораторних робіт. Після кожної частини викладу запропоновані завдання для самостійної підготовки студентів. Посібник містить предметний покажчик теоретичного та практичного матеріалу.Документ Рівносильність рівнянь та нерівностей(КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Кушнір, Василь Андрійович; Кушнір, Григорій Андрійович; Ріжняк, Ренат ЯрославовичУ посібнику міститься основний теоретичний матеріал та приклади розв’язування задач, пов’язаних із вивченням поняття рівносильності рівнянь та нерівностей та з врахуванням змісту цього поняття при розв’язуванні математичних задач. Після викладу теоретично-практичної частини посібника запропоновані задачі для самостійного розв’язування, до яких подані відповіді та вказівки. Розробка містить предметний покажчик теоретичного матеріалу. Посібник призначений для використання учнями заочної фізико-математичної школи фізико-математичного факультету КДПУ ім. В.Винниченка при розв’язуванні контрольних робіт. Може бути використаний у процесі самостійної підготовки учнів загальноосвітніх шкіл до державної атестації.Документ Інноваційні методи навчання математики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Кушнір, Василь Андрійович; Кушнір, Григорій Андрійович; Ріжняк, Ренат ЯрославовичУ посібнику аналізуються та досліджуються інноваційні методи навчання математики, які відображають найбільш складні й не повністю визначені навчальними програмами проблеми, що виникають при організації навчального процесу. Наведені в посібнику методи навчання можуть застосовуватися вчителями у спеціалізованих математичних класах, на заняттях математичних факультативів, математичних гуртків, при формуванні індивідуальних завдань для учнів у вигляді наукового дослідження, при формуванні завдань для учнівських (індивідуальних чи колективних) проектів, при підготовці й проведенні математичних олімпіад різного рівня, індивідуальної роботи з обдарованими учнями. Частково наведені методи можуть використовуватися вчителями на заняттях з математики у звичайних загальноосвітніх школах при формуванні творчості в процесі розв’язування рівнянь і нерівностей, застосуванні геометричного підходу до розв’язування рівнянь і нерівностей з параметрами, побудові графіків функцій методом перетворення графіків, використанні інформаційних технологій.