Навчальні видання каф-ри математики та методики її навчання
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/142
Переглянути
Документ Тестові завдання з математичного аналізу. Ч. 1. Числова послідовність(ЦДПУ імені Володимира Винниченка, 2017) Авраменко, Ольга Валентинівна; Шевченко, Наталія Григорівна; Білецька, Юлія Григорівна(uk) Збірник містить короткі теоретичні відомості, приклади та тестові завдання з теми «Границя числової послідовності», акцентуючи увагу на задачах з доведенням. Тести дозволяють швидко оцінити знання, вміння та навички студентів з вказаної теми. Наведена інструкція щодо проведення та оцінювання тестів, рекомендована література. Рекомендується студентам спеціальності «Середня освіта (математика)», «Статистика», «Математика», «Прикладна математика», «Комп’ютерні науки» у процесі вивчення математичного аналізу та при підготовці до державної атестації.Документ Тестові завдання з математичного аналізу. Ч. 2. Границя функції(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Авраменко, Ольга Валентинівна; Шевченко, Наталія Григорівна; Білецька, Юлія Григорівна(uk) Збірник містить короткі теоретичні відомості, приклади та тестові завдання з теми «Границя функції», акцентуючи увагу на задачах з доведенням. Тести дозволяють швидко оцінити знання, вміння та навички студентів з вказаної теми. Наведена інструкція щодо проведення та оцінювання тестів, рекомендована література. Рекомендується студентам спеціальності «Середня освіта (математика)», «Статистика», «Математика», «Прикладна математика», «Комп’ютерні науки» у процесі вивчення математичного аналізу та при підготовці до державної атестації.Документ Формування компетентностей особистості в сучасній школі(КОД, 2010) Авраменко, Ольга Валентинівна; Лутченко, Людмила Іванівна; Шлянчак, Світлана ОлександрівнаРобота спрямована на збагачення знань з теорії компетентнісного підходу в освіті. У ній формування компетентностей особистості в сучасній школі розглядається як альтернатива навчанню предметним знанням, умінням, навичкам (ЗУНам). У посібнику представлені різні підходи до трактування понять «компетенція» і «компетентність», показана варіативність у використанні цих понять. У систематизованому вигляді подана система компетентностей; висвітлені проблеми професійного становлення майбутніх фахівців та проведений їх аналіз у контексті дидактики й психології. Розглянуто та реалізовано на прикладах застосування систем комп’ютерної математики при здійсненні підготовки фахівців природничо-математичного циклу. Показані можливості урізноманітнення форм роботи у навчальних закладах через використання комп’ютерно-орієнтованих систем навчання. Видання розраховане на вчителів математики, викладачів математичних дисциплін, студентів математичних спеціальностей педагогічних вузів, які працюють з математично обдарованими учнями.Документ Інноваційні та сучасні педагогічні технології навчання математики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Авраменко, Ольга Валентинівна; Лутченко, Людмила Іванівна; Ретунська, Вікторія Вікторівна; Ріжняк, Ренат Ярославович; Шлянчак, Світлана ОлександрівнаРобота спрямована на формування досвіду творчої діяльності учителів математики (студентів заочного відділення фізико-математичного факультету), на збагачення їх знань з теорії організації групової навчальної діяльності молодших школярів, самостійної роботи учнів основної школи й умінь застосовувати її в практиці навчання математики. Методичні особливості викладання теорії ймовірностей у закладах профільного типу, його прикладна спрямованість представлені у посібнику як пошук шляхів вирішення проблеми розвитку в школярів імовірнісно-стати-стичного мислення. Приклади використання можливостей універсальної математичної системи MAPLE для розв’язування задач допоможуть вчителеві на факультативних заняттях з математики підвищити інформаційну культуру старшокласників, сформувати навички комп’ютерного контролю за ходом розв’язання. У посібнику показане використання дидактичних ігор при вивченні математики на уроках та в позаурочний час, уміщено сценарії різних форм позакласних заходів. Методичні доробки авторів будуть корисні для студентів фізико-математичних факультетів педагогічних вузів та вчителів математики закладів освіти.