Наукові видання каф-ри педагогіки та спеціальної освіти

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/240

Переглянути

collection.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Проблема використання англійської мови у процесі викладання курсу «Основи інклюзивної освіти»
    (КОД, 2019) Лабенко, Олександр Віталійович; Labenko, Alexandr
    (uk) У статті розглядається проблема використання англійської мови у процесі вивчення курсу «Основи інклюзивної освіти». У своєму дослідженні автор опирається на загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти, теорію структуральної лінгвістики, нелінійні фрактальні лінгвістичні системи. Це дає практичну можливість у процесі опанування студентами даної дисципліни паралельно із основною україномовною інклюзивною компетенцією, засвоїти ще додатково певні когнітивні основи оволодіння англомовною інформацією.
  • Ескіз
    Документ
    Застосування нелінійних фрактальних систем у спеціальній методиці викладання української мови для дітей з особливими мовними потребами
    (Центр оперативної поліграфії «Авангард», 2017) Лабенко, Олександр Віталійович; Labenko, Alexander
    (ua) Модернізація системи освіти в Україні все більшою мірою співвідноситься з педагогічними процесами, які відбуваються в Європейському Союзі. Це пов’язано з розвитком Болонського процесу. Відповідно змінюється й наукова парадигма, котра лежить в основі як усієї української педагогічної науки, так і методичної зокрема. Перехід сучасної спеціальної методики викладання української мови від ньютонівсько-картезіанської до квантово-релятивістської наукової парадигми є ще більш актуальним, ніж будь-коли. Це пов’язано із збільшенням процесів турбулентності в розвитку такої живої природної системи як український народ. Особливо це стосується аспектів навчання дітей із порушеннями мовленнєвого розвитку. Як приклад вдосконалення спеціальної методики викладання української мови на основі нової наукової парадигми в пропонованій статті автор розглядає можливість використання нелінійних фрактальних систем у навчанні дітей із порушеннями мовленнєвого розвитку.