Кафедра технологічної та професійної освіти
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра технологічної та професійної освіти за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 314
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Педагогічні підходи побудови моделей електронних підручників(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2005) Анісімов, Микола Вікторович(ua) У статті розглянуто підходи в процесі створення електронних підручників. Запропонована структурна схема побудови сучасних електронних підручників.Документ Сучасні технології навчання у підготовці фахівців з вищою освітою(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2005) Богомаз-Назарова, Сніжана Миколаївна; Величко, Степан Петрович; Назаров, Костянтин В'ячеславович(ua) Розглядається необхідність впровадження кредитно - модульної системи організації навчального процесу в систему освіти України та послідовний перехід на сучасні інформаційні технології навчання як основний напрямок розвитку освітнього процесу в будь-якому вищому навчальному закладі. У статті розкриваються деякі перспективи цього процесу в навчанні природничих дисциплін під час підготовки фахівців з вищою освітою.Документ Використання методів активізації творчості при підготовці майбутнього вчителя трудового навчання(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Щирбул, Олександр Миколайович(uk) У статті розглядаються методичні особливості активізації елементів творчості в професійній підготовці майбутніх учителів трудового навчання.Документ Особистісно орієнтоване навчання учнів з основ безпеки життєдіяльності(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Царенко, Олександр Миколайович(uk) У статті зроблено спробу розкрити потенційні можливості особистісно орієнтованих технологій навчання. Для реалізації предметно-дидактичної моделі особистісно орієнтованого навчання конкретизовані зміст і методика організації творчої співпраці вчителя й учнів під час роботи над інформаційним проектом з основ безпеки життєдіяльності.Документ Формування в учнів культури безпеки в процесі вивчення природничих дисциплін(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Пуляк, Ольга Василівна(uk) У роботі аналізуються особливості формування у учнів культури безпеки під час вивчення природничих дисциплін. Відмічається, що результатом такого навчання у школі має бути гармонійно розвинена особистість, у якої сформовані вміння і навички щодо власної безпеки, розуміння відповідальності за власні необдумані вчинки та їхні наслідки.Документ Сучасні педагогічні технології сутність і можливості(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Богомаз-Назарова, Сніжана Миколаївна(uk) Розглядається необхідність впровадження сучасних технологій у систему освіти України, сутність поняття та можливості новітніх педагогічних технологій, їх важливість для освітнього процесу.Документ Технологічний аспект упровадження лабораторного практикуму з безпеки життєдіяльності(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Царенко, Ірина Леонтіївна(uk) У статті висвітлюється технологічний аспект упровадження сучасних засобів експериментування у навчально-виховний процес з безпеки життєдіяльності. Подані методичні рекомендації до проведення лабораторного практикуму.Документ Формування цілісних політехнічних знань і вмінь учнів з основ автоматизації через інтеграційні підходи до визначення експериментальних завдань з фізики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Манойленко, Наталія Володимирівна(uk) Інтеграція змісту експериментальних завдань з фізики і трудового навчання в процесі вивчення основ автоматизації і комп’ютеризації – вагомий чинник формування цілісних політехнічних знань і вмінь учнів старшої школи.Документ Педагогічні основи побудови навчальних комплексів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Анісімов, Микола Вікторович(uk) В статті розглядаються підходи в процесі конструювання навчальних комплексів складних електрорадіотехнічних професій.Документ Фахова підготовка вчителів трудового навчання до профільного навчання старшоклаників технологіям виробництва(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Чубар, Василь Васильович(uk) У статті розглядаються окремі аспекти удосконалення структури навчального плану та змісту фахової підготовки майбутніх вчителів трудового навчання у зв‘язку з реформуванням вищої педагогічної освіти та уведенням профільного навчання старшокласників загальноосвітніх шкіл.Документ Формування компетентнісних якостей у майбутніх вчителів до вивчення основ цифрової техніки(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Манойленко, Наталія Володимирівна(uk) У статті обґрунтована необхідність удосконалення змісту експериментального вивчення основ цифрової техніки майбутніми вчителями природничих дисциплін і трудового навчання. Наведені варіанти завдань і зразки матеріального забезпечення.Документ Проблеми реалізації самостійної роботи студентів як однієї з форм підготовки майбутніх вчителів трудового навчання(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Щирбул, Олександр Миколайович(uk) У статті наводяться окремі результати дослідження проблеми самостійної роботи студентів та пропонуються напрямки поліпшення самоосвітньої їхньої діяльності.Документ Дослідження принципу збереження енергії та найменшої дії(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Шмідт, Віктор Федорович; Садовий, Микола Ілліч(uk) В статті розкривається проблема дослідження М. Планком двох фундаментальних принципів природи: збереження енергії і найменшої дії та їхнє наукове співвідношення.Документ Уніфіковане лабораторне обладнання(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Анісімов, Микола Вікторович(uk) У статті розглядається конструкція уніфікованого лабораторного обладнання, на якому можна виконувати лабораторні роботи з усіх загальнотехнічних предметів електрорадіотехнічного профілю.Документ Експериментальна перевірка рівня підготовки майбутніх учителів збезпеки життєдіяльності(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Царенко, Ірина Леонтіївна(uk) На основі аналізу науково-педагогічної літератури і реального стану професійної підготовки студентів і вчителів за спеціалізацією «Основи безпеки життєдіяльності» у статті зроблено спробу виявити недоліки цієї підготовки, основні з яких стосуються існуючої методичної системи та умов її ефективної реалізації у вищому педагогічному навчальному закладі. Автор повідомляє результати дослідно-експериментальної роботи, спрямованої на вдосконалення підготовки майбутніх учителів різного фаху з безпеки життєдіяльності.Документ Тестові технології у підготовці майбутніх учителів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Завітренко, Долорес Жораївна; Царенко, Олександр Миколайович(uk) У статті зроблено спробу проаналізувати історико-педагогічний аспект розвитку тестових технологій і з’ясувати їх переваги у порівнянні з іншими методами контролю знань. На основі теоретико-методологічного аналізу обґрунтовуються вимоги до створення сучасних тестових завдань для об’єктивного контролю знань студентів з курсу «Безпека життєдіяльності» і повідомляються результати науково-методичної роботи авторів.Документ Удосконалення техніко-технологічної підготовки старшокласників у процесі профільного авчання технологіям виробництва(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Чубар, Василь Васильович(uk) У статті розглядаються окремі аспекти вдосконалення змісту та шляхів реалізації галузі "Технологія" з підготовки старшокласників до трудової діяльності в умовах сучасного соціально-економічного розвитку в України.Документ Формування наукового світогляду через вислітлення ідей видатних вчених у курсі фізики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Садовий, Микола Ілліч(uk) У статті наведений матеріал, який має пізнавальне і виховне значення, за рахунок ілюстрації ходу розвитку наукового прогресу та ролі в ньому видатних учених.Документ Електромагнітні випромінювання, їх дослідження за допомогою магнітометра(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Анісімов, Микола Вікторович; Остапчук, Надія Володимирівна(uk) У статті характеризуються і узагальнюються негативні фактори впливу електромагнітного випромінювання на організм людини. Аналізуються джерела ЕМП, описується застосування магнітометра, як одного з приладів для визначення та вимірювання змінного магнітного поля.Документ Зарубіжний досвід здійснення трудової підготовки учнівської молоді(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Кононенко, Сергій Олексійович; Чінчой, Олександр Олександрович(uk) У статті розглянуто зарубіжний педагогічний досвід здійснення трудової підготовки учнівської молоді.