Логотип репозиторію
Фонди та зібрання
Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
Увійти
Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна"

Або введіть перші символи:
Зараз показуємо 1 - 20 з 27
  • Результатів на сторінці
  • Налаштування сортування
  • Ескіз
    Документ
    Author’s ability as innovative resource in the training professionals of artistic direction
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Stratan-Artyshkova, Tetiana Borysivna; Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна; Стратан-Артышкова, Татьяна Борисовна
    (ua) У статті визначається поняття «авторська спроможність», що містить змістову і процесуальну характеристики, передбачає наявність можливостей, задатків і здатностей, досягнення певного рівня їх розвитку, а головне – результативну – реалізацію креативних якостей, можливостей, здібностей, умінь у власній творчості, що і констатує наявність високорозвиненої професійно значущої особистісної якості майбутнього фахівця мистецтва – авторської спроможності. Основою, що дає змогу майбутньому фахівцю мистецького спрямування «розкриватися» і самовиражатися у власній творчості є наявність психолого-педагогічних якостей і механізмів, індивідуально- особистісних (суб’єктних) характеристик, що породжують і створюють системну якість – «спроможність». У процесі власного творення фіксується активність особистісних засад, момент творчої свободи і самостійності, творчого осяяння і вивільнення, виявляється набутий художньо-пізнавальний і музично- виконавський досвід, що спирається на інтуїцію, емпатію, рефлексію. Якісні характеристики творчого процесу – емоційно-образне мислення, здатність до співпереживання, ідентифікація, індивідуальна неповторність, творче самовираження, рефлексивність, критичне судження формуються через засвоєння різних взаємопов’язаних видів і форм художнього мислення, тобто сприйняття, інтерпретацію, власне творення. Авторська спроможність передбачає «комунікативну когерентність індивідів» та комунікативну самоорганізацію, постає як спосіб мислення, зумовлюється здатністю майбутнього фахівця усвідомлювати духовну сутність мистецтва, орієнтуватися й виявляти спроможність до творчого пошуку, самостійного розв’язання поставлених проблем і творчих завдань, творчого осмислення життєвого матеріалу, адекватної інтерпретації й відтворення психологічної моделі художнього образу, виявлення власних почуттів, особистісної позиції у розумінні мистецтва і навколишнього життя, встановленні художнього діалогу з аудиторією, проектування та прогнозування майбутньої діяльності, осмислення й інтерпретування накопиченого досвіду в його кореляції із соціокультурною реальністю.
  • Ескіз
    Документ
    Conceptual foundations of development of the author’s ability of the future teacher of music
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Stratan-Artyshkova, Tetiana; Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна; Стратан-Артишкова, Татьяна Борисовна
    (uk) У статті розкривається інноваційний контекст реконструювання змісту професійної підготовки майбутнього педагога-музиканта на основі розвитку його суб’єктних характеристик, зокрема авторської спроможності, як основи внутрішнього духовно-творчого саморозвитку майбутнього фахівця. У структурі творчо-виконавської підготовки виокремлюється інноваційний характер композиторсько-виконавської діяльності, визначається поняття «авторська спроможність», у процесі якої розкривається унікальний особистісний потенціал, здатність до самотворчості, самовираження і самореалізації майбутнього педагога-музиканта.
  • Ескіз
    Документ
    Development prospects of creative and performing preparation of future teachers musicians
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Stratan-Artyshkova, Tetiana Borysivna; Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна; Стратан-Артышкова, Татьяна Борисовна
    (uk) У статті розкривається значення творчо-виконавської підготовки як складного багатоаспектного процесу, що передбачає спрямованість на індивідуалізований розвиток професійно значущих якостей майбутнього фахівця, його творче самовираження. Доведено, що характеризуючись здатністю до інноваційного пошуку, до відтворення музичного образу у різних формах художнього мислення, результативність і перспективність творчо-виконавської підготовки полягає у сформованості авторської спроможності як професійно-особистісної якості майбутнього фахівця.
  • Ескіз
    Документ
    Авторська спроможність як системоутворювальний фактор композиторсько-виконавської діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна
    У статті розкривається сутність авторської спроможності як інтегрованої професійно значущої особистісної якості майбутнього вчителя музичного мистецтва. Підкреслюється значення композиторсько-виконавської діяльності студентів у формуванні внутрішніх компонентів авторської спроможності, (ціннісно-мотиваційного, когнітивно-знаннєвого, творчо-діяльнісного, сценічно-виконавського, рефлексивно-оцінювального), що у результаті констатує якісно новий рівень професійної підготовки майбутніх фахівців.
  • Ескіз
    Документ
    Взаємодія мистецтв у процесі художнього пізнання
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна
    (uk) У статті розкривається значення і роль використання взаємодії різних видів мистецтва в процесі художнього пізнання, визначаються інтеграційні методи формування художнього сприйняття майбутніх учителів музичного мистецтва.
  • Ескіз
    Документ
    Гуманістичні цінності мистецтва у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна
    У статті розкривається значущість музичного мистецтва в духовному прозвитку особистості та важливість використання української народно-поетичної творчості у формуванні особистісних якостей майбутнього вчителя музичного мистецтва.
  • Ескіз
    Документ
    До питання творчо-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва
    (2014) Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна; Стратан-Артишкова, Татьяна Борисовна; Stratan-Artyshkova, T.
    (uk) У статті здійснюється огляд наукових праць, присвячених питанням професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва; подаються концепції сучасних вітчизняних вчених і дослідників у галузі мистецької та музично-педагогічної освіти, розкриваються актуальні аспекти творчо-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва.
  • Ескіз
    Документ
    Емпатія в процесі композиторсько-виконавської творчості майбутнього вчителя музичного мистецтва
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна
    У статті розкривається значення емпатії в процесі композиторсько-виконавської творчості майбутнього вчителя музичного мистецтва, її внутрішні структурні компоненти і основні механізми: уява, співпереживання, співтворчість.
  • Ескіз
    Документ
    Композиторсько-виконавська підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна
    (uk) У статті розкривається значення композиторсько-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва, подається зміст авторського спецкурсу «Музичне мистецтво в контексті художньої культури», спрямованого на розвиток композиторсько-виконавських навичок майбутніх фахівців.
  • Ескіз
    Документ
    Методичне забезпечення композиторсько-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна
    У статті розкривається значення композиторсько-виконавської підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва в системі вищої музично-педагогічної освіти, подається зміст дисципліни "Основи композиторської майстерності", котра призначена для викладання студентам освітньо-кваліфікаційного рівня "Магістр".
  • Ескіз
    Документ
    Методологічні засади професійної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва
    (Середняк Т. К., 2023) Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна; Шевцова, Олена Борисівна
  • Ескіз
    Документ
    Особистісно-орієнтований підхід в процесі професійного навчання майбутнього вчителя музичного мистецтва
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна; Стратан-Артышкова, Татьяна Борисовна; Stratan-Artyshkova, Tetiana Borysivna
    (ua) У статті розкривається важливість та ефективність використання особисто-орієнтованого підходу у процесі творчого та виконавського навчання майбутнього вчителя музичного мистецтва. Особисто-орієнтований підхід як найбільш адекватний цілям і завданням освіти означає орієнтацію на особистість як на мету, предмет, результат і головний критерій ефективності в педагогічному процесі. Особисто-орієнтований підхід у тісному взаємозв'язку з предметним підходом до цілісного розвитку майбутніх фахівців передбачає створення умов, полів можливостей, які максимально сприяють розвитку їх природних інстинктів і суб'єктивності. Таким чином, напрямок всебічного розвитку буде спрямовано не на еталонний рівень, а на рівень творчого потенціалу майбутнього вчителя.
  • Ескіз
    Документ
    Педагогіка свободи у контексті інноваційних перетворень освітнього простору ВНЗ
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Растригіна, Алла Миколаївна; Растрыгина, Алла Николаевна; Rastrygina, Alla; Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна; Стратан-Артышкова, Татьяна Борисовна; Stratan-Artyshkova, Tetyana
    (uk) Стаття присвячена визначенню інноваційного ресурсу професійної підготовки майбутнього педагога-музиканта сутність якого полягає у створенні в мистецькому освітньому середовищі вищого навчального закладу простору вільного самовизначення особистості на основі таких провідних принципів педагогіки свободи як принцип самоцінності особистості і принцип свободи. Опора на згадані принципи забезпечує спрямованість навчального процесу на створення педагогічних умов, які забезпечують не тільки становлення творчого потенціалу, самовираження, самоактуалізації і самореалізації студента в різних видах музично-педагогічної діяльності, а й сприяє формуванню авторської спроможності майбутнього педагога-музиканта як ефективної основи його професійно-особистісного розвитку та здійснення індивідуальної траєкторії професійної самореалізації. Тож, орієнтиром оновлення системи підготовки майбутнього педагога-музиканта сьогодні мають стати головні цінності демократичного суспільства: свобода та самоцінність особистості, які власне й складають концептуальну основу педагогіки свободи.
  • Ескіз
    Документ
    Передумови розвитку композиторсько-виконавської діяльності в музичній освіті
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна
    (UA) У статті розкриваються історичні витоки розвитку музичної освіти, музично-теоретичної думки, різновидів музично-виконавської творчості епохи давніх цивілізацій - епохи Середньовіччя як основи подальшого розвитку музичної освіти на наступних історичних етапах, акцентується увага на значенні різновидів музичної творчості в духовному розвитку особистості.
  • Ескіз
    Документ
    Поліфункціональність творчо-виконавської підготовки майбутнього вчителя мистецтва
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна; Стратан-Артышкова, Татьяна Борисовна; Stratan-Artishkova, Tatiana Borisovna; Горбенко, Олена Борисівна; Горбенко, Елена Борисовна; Gorbenko, Olena Borisivna
    (uk) У статті проаналізовано наукові праці, у яких вирішується проблема поліфункціональності мистецтва; визначаються основні інтегрувальні та взаємодійні функції творчо-виконавської діяльності майбутнього вчителя мистецтва.
  • Ескіз
    Документ
    Професійна підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва у вимірах гуманістичної парадигми освіти
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна
    У статті розкривається сутність гуманістичної парадигми освіти, яка спрямовується на розвиток художньої свідомості, здатності до самореалізації і самовираження, потреби у самовдосконаленні і саморозвитку майбутніх учителів. Актуалізується проблема професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва, основною метою якої є формування гармонійної, духовно-творчої особистості, здатної до самостійного пошуку, творчого розв’язання професійних завдань засобами мистецтва, самовираження і самоактуалізації у самотворчості, що детермінується вимогами сьогодення.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток музично-творчого виконавства другої половини ХVІІІ – початку ХХ ст.
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна; Стратан-Артишкова, Татьяна Борисовна; Stratan-Аrtyshkova, Tatiana
    (uk) У статті здійснюється ретроспективний аналіз процесу становлення й розвитку музично-творчого виконавства, розкривається педагогічний досвід відомих педагогів-музикантів минулого й сучасності, підкреслюється значущість музично-творчої діяльності, її важливість у розвитку особистості та застосуванні в сучасній музично-педагогічній практиці.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток музично-творчого виконавства другої половини ХVІІІ – початку ХХ ст.
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна; Стратан-Артышкова, Татьяна Борисовна; Stratan-Artyshkova, Tatiana
    (uk) У статті здійснюється ретроспективний аналіз процесу становлення й розвитку музично-творчого виконавства, розкривається педагогічний досвід відомих педагогів-музикантів минулого й сучасності, підкреслюється значущість музично-творчої діяльності, її важливість у розвитку особистості та застосуванні в сучасній музично-педагогічній практиці.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток творчої особистості у просторі мистецької освіти
    (2021) Шевцова, Олена Борисівна; Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна; Shevtsova, Olena; Stratan-Artyshkova, Tatiana
    (ua) У статті аналізуються наукові праці з проблеми творчості, розкривається роль мистецтва у розвитку духовно-творчої особистості; підкреслюється призначення майбутнього вчителя мистецтва у формуванні творчих якостей учня; схарактеризовано сутність авторської спроможності як інтегрованої професійно значущої особистісної якості майбутнього вчителя мистецтва.
  • Ескіз
    Документ
    Словник-довідник до курсу «Музичне мистецтво в контексті художньої культури»
    (ФОП Піскова М. А., 2023) Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна; Шевцова, Олена Борисівна
  • «
  • 1 (current)
  • 2
  • »

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Надіслати відгук
Логотип репозиторію COAR Notify