Наукові видання каф-ри математики та методики її навчання
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові видання каф-ри математики та методики її навчання за Автор "Iziumchenko, Liudmyla Volodymyrivna"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аналіз геометричних завдань практичного змісту сертифікаційної роботи ЗНО з математики(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Ізюмченко, Людмила Володимирівна; Изюмченко, Людмила Владимировна; Iziumchenko, Liudmyla Volodymyrivna(uk) У статті розглянуто методичні аспекти підготовки учнів до розв’язування геометричних завдань зовнішнього незалежного оцінювання якості знань учнів з математики; проведено аналіз планіметричних задач практичного змісту сертифікаційних робіт ЗНО з математики з 2008 р. по 2018 р.; описано авторську методику організації підготовки учнів до складання ЗНО: наведені завдання на нерівність трикутника, теореми синусів,косинусів та задачі практичного змісту; аналізуються завдання, які заставляють знаходити і реалізувати способи їхнього виконання, акцентується увага на різних типах таких завдань та специфіці їхнього розв’язування, побудові математичних моделей та їхньому дослідженні, знаходженні кількісних характеристик геометричних фігур; особлива увага приділяється аналізу інформації, наведеної у графічній і текстовій формах та перевірці правильності отриманих результатів.Документ Готуємось до математичних конкурсів: задачна серія на метричні співвідношення у чотирикутнику(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Ізюмченко, Людмила Володимирівна; Изюмченко, Людмила Владимировна; Iziumchenko, Liudmyla Volodymyrivna(ua) Розв’язування конкурсних та олімпіадних задач учнями і студентами є гарним підґрунтям та підготовкою до майбутньої практичної та наукової діяльності. У статті розкриваються математичні аспекти підготовки учнів до розв’язування конкурсних завдань на прикладі однієї задачі (співвідношення між площами трикутників, які утворюються при перетині діагоналей опуклого чотирикутника), котра лежить в основі багатьох конкурсних завдань з геометрії; до задачі наведено розв’язання з використанням фактів елементарної математики, доступної для учнів восьмого класу загальноосвітньої школи; проведено аналіз спектру конкурсних завдань різних математичних турнірів, для яких розглянута опорна задача є ключовою підзадачею у розв’язанні. Створена авторська конкурсна задача для учнів старших класів, яка дозволяє інтегрувати в геометричну оболонку суто теоретико-числову задачу з дослідженням простоти елементів, подільності добутку на просте число, взаємної простоти елементів, з необхідністю знаходити розв’язки діофантового рівняння у натуральних числах.Документ Залучення учнів до наукової діяльності (на прикладі підготовки команд до участі в олімпіадах та турнірах юних математиків)(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Ізюмченко, Людмила Володимирівна; Гаєвський, Микола Вікторович; Изюмченко, Людмила Владимировна; Гаевский, Николай Викторович; Iziumchenko, Liudmyla Volodymyrivna; Haievskyi, Mykola Viktorovych(ua) Розв’язування конкурсних та олімпіадних задач учнями і студентами є гарним підґрунтям та підготовкою до майбутньої наукової діяльності. У статті розкриваються математичні аспекти підготовки учнів до розв’язування конкурсних завдань на прикладі однієї задачі (доведення нерівності та її узагальнення), запропонованої на ХХІІ Всеукраїнському турнірі юних математиків імені професора М.Й. Ядренка. До задачі наведено декілька різних способів її доведення, у тому числі використання фактів елементарної математики, метод Штурма, метод математичної індукції; проаналізовані можливості доведення іншими способами, їхні переваги та недоліки; проведено порівняння з точки зору вікових можливостей дослідників; визначено оптимальний спосіб доведення з позиції знань школярів; проведено паралель між олімпіадною задачею та даною нерівністю, показано, як з використанням результатів олімпіадної задачі можна довести нерівність.Документ Організація самостійної роботи студентів педагогічних закладів вищої освіти при вивченні комплексних чисел(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Ізюмченко, Людмила Володимирівна; Изюмченко, Людмила Владимировна; Iziumchenko, Liudmyla Volodymyrivna(ua) У статті розглянуто організацію самостійної роботи студентів педагогічного закладу вищої освіти під час вивчення теми «Комплексні числа»; описано авторську методику організації самостійної роботи під час виконання індивідуальних домашніх завдань (ІДЗ); наведено приклад ІДЗ та проілюстровано розв’язання декількох задач; пов’язані алгебраїчна та геометрична сутність комплексного числа у кожному прикладі, що дозволяє глибше розуміти природу комплексного числа; до кожного завдання наводяться теоретичні питання, які дозволяють перевірити готовність студента до їхнього розв’язування; особлива увага приділяється перевірці правильності отриманих результатів; аналізуються завдання, які заставляють знаходити і реалізувати способи їхнього виконання, здійснювати контроль і оцінку результатів виконаної роботи; відмічено позитивний вплив застосовуваних підходів організації самостійної роботи на підвищення освітнього рівня студентів педагогічних закладів вищої освіти.