Формування дослідницьких інтеграційних умінь у майбутніх учителів фізики

Анотація

(UA)У даній статті лабораторні заняття розглядаються як засіб формування дослідницьких міжпредметних умінь у майбутніх вчителів фізики та здійснення їх професійної підготовки.
(EN) This article discusses laboratory classes as a form of interdisciplinary research skills of future teachers of physics and exercise their professional training.

Опис

Ключові слова

лабораторні заняття, професійна підготовка, загальна фізика, навчально-виховний процес, основи охорони праці, техніка безпеки

Бібліографічний опис

Богомаз-Назарова С. М. Формування дослідницьких інтеграційних умінь у майбутніх учителів фізики / Сніжана Миколаївна Богомаз-Назарова // Наукові записки КДПУ. Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. Величко С. П. [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. – Вип. 5, ч. 2. – С. 189-193.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced