Побудова динамічних об’єктів різними програмними засобами

Анотація

(UA) Стаття присвячена порівнянню можливостей застосування програмних засобів комп’ютерної графіки таких як Blender 2.59, 3ds Max 2013 та її бібліотеки Three.js при візуалізації віртуальних моделей типу «поверхня води». Зроблено висновок про ряд переваг технологій WebGL, однією з яких є вбудовування 3D графіки прямоу зміст Web-сторінки.
(EN) The article is devoted over possibilities of application software kompyuternoy graphics such as Blender 2.59, 3ds Max 2013 and its library Three.js when rendering the virtual models of the «water surface». It is concluded that a number of advantages of technology WebGL, one of which is the introduction of 3Dgraphics directly into the content of Web-pages.

Опис

Ключові слова

комп’ютерна графіка, програмні засоби, візуалізація водної поверхні, методи моделювання, рендеринг, computer network graphics, software, visualization of the water surface, modeling, rendering

Бібліографічний опис

Рябець С. І. Побудова динамічних об’єктів різними програмними засобами / Сергій Іванович Рябець, Тетяна Олександрівна Рябець, Максим Сергійович Рябець // Наукові записки КДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. – Вип. 7, ч. 1. – С. 194-198.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By