Філософський аспект системного розвитку інформаційної культури майбутніх соціальних педагогів

Анотація

Актуальність статті полягає у вивченні соціально-філософських проблем комп’ютеризації у царині освіти й, відповідно, системного розвитку інформаційної культури майбутніх соціальних педагогів. Метою статті є визначення філософських засад системного розвитку інформаційної культури майбутніх соціальних педагогів. Статтю присвячено висвітленню основних положень взаємодії "людина-комп’ютер" у світлі гуманізації освітнього процесу. Увагу також закцентовано на описі інформаційної культури як одному з найважливіших чинників інформатизації навчального процесу.

Опис

Ключові слова

людино-комп’ютерна взаємодія, інформаційна культура, майбутні соціальні педагоги, освітній процес, навчальний процес

Бібліографічний опис

Рацул О. А. Філософський аспект системного розвитку інформаційної культури майбутніх соціальних педагогів / Олександр Анатолійович Рацул // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. - Вип. 134. - С. 197-201.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By