Формування цілісності особистості майбутніх психологів на етапі підготовки у ЗВО

Ескіз недоступний

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Видавничий дім «Гельветика»

Анотація

(ua) У статті на основі системного цілісного підходу розглянуто історичні передумови становлення психології цілісності, виявлено особливості поняття «цілісність особистості» та умови розвитку цілісності у майбутніх психологів на етапі підготовки у ЗВО. Емпіричні дані підтверджують особливості формування цілісності особистості майбутніх психологів в процесі опанування людинознавчих професій. Особливу увагу приділено історичному внеску Лейпцизької школи, яка ввела в науковий обіг поняття цілісності та виокремила важливі структурні компоненти цілісності особистості. На основі результатів математико-статистичного аналізу отриманих емпіричних даних виявлено основні чинники цілісності сучасних майбутніх психологів. (en) The article considers the historical background of the formation of integrity psychology on the basis of a systemic holistic approach, reveals the peculiarities of the concept of «personality integrity» and the conditions for the development of integrity in gifted youth at the stage of preparation for scientific research. The empirical data confirm the peculiarities of the formation of the integrity of the personality of future psychologists in the process of mastering humanities professions. Particular attention is paid to the historical contribution of the Leipzig School, which introduced the concept of integrity into scientific circulation and identified important structural components of personality integrity. Based on the results of the mathematical and statistical analysis of the empirical data obtained, the main factors of integrity of modern future psychologists are identified.

Опис

Гейко Є. В. Формування цілісності особистості майбутніх психологів на етапі підготовки у ЗВО / Євгенія Вікторівна Гейко // Наукові записки ЦДУ ім. В. Винниченка. Серія : Психологія : зб. наук. праць / ред. кол. : Гура Т. Є. [та ін.]. – Кропивницький : Видавничий дім «Гельветика», 2024. – Вип. 2 (4) – с. 44 - 51. DOI https://doi.org/10.32782/cusu-psy-2024-2-6

Ключові слова

Лейпцизька школа, майбутні психологи, психологія цілісності, цілісність особистості, Leipzig School, future psychologists, integrity psychology, personality integrity

Бібліографічний опис

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By