Форми підвищення кваліфікації вчителів у Німеччині

Ескіз недоступний

Дата

2014

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

(ua) У статті охарактеризовано організаційні форми підвищення кваліфікації вчителів у Німеччині. Звертається увага на обов’язковий мінімум часу, який повинен витрачатися вчителями на підвищення кваліфікації у федеральних землях Німеччини у порівнянні з деякими країнами Європи. З’ясовано, що у Німеччині підвищення кваліфікації вчителів орієнтоване на поширення курсів на базі Інтернету, активізацію методичної роботи відповідно до вимог часу. Розглядається мета, значення, особливості проведення таких традиційних форм як внутрішньошкільні і позашкільні та інноваційних форм підвищення кваліфікації як e-Learning, blended learning, модель безперервного тренінгу, модерація. Показаний взаємозв’язок між e-Learning і blended learning. Детально описані етапи проведення безперервного тренінгу.

Опис

Прибора Т. О. Форми підвищення кваліфікації вчителів у Німеччині / Тетяна Олександрівна Прибора // Вісник черкаського університету. Серія: Педагогічні науки. – 2014. – №23(316). – С. 86 – 91.

Ключові слова

Бібліографічний опис