Створення інтернаціонального компонента термінології маркетингу німецької та української мов у континуумі процесу запозичення

Анотація

Запозичення маркетингової терміносистеми як української, так і німецької мов є свідоцтвом їхньої активності та розвиненості. У статті розглянуто специфіку процесу запозичення та особливостей адаптації термінів досліджуваних мов.
Borrow ings of marketing term system both in Ukrainian and German languages testify their activity and development. The article covers the specifics of the process of borrowing and adapting peculiarities of studied languages.

Опис

Ключові слова

терміносистема маркетингу, калькування, запозичення, транскодування, term inological marketing, calquing, borrowings, transcoding

Бібліографічний опис

Коваленко Н. В. Створення інтернаціонального компонента термінології маркетингу німецької та української мов у континуумі процесу запозичення / Наталія Василівна Коваленко // Наукові записки КДПУ. Серія: Філологічні науки (мовознавство) / ред. О. А. Семенюк [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2013. - Вип. 116. - С.308-313.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced