Наслідування в освітніх системах як основа розробки та впровадження інновацій (на прикладі системи навчання правознавства)

Анотація

(uk) У статті проаналізовано досвід функціонування системи шкільної правової освіти, вироблений, переважно за радянських часів, з позицій системного підходу; визначено позитивні надбання, які можуть бути творчо використані на сучасному етапі її становлення та стати основою розробки і впровадження інновацій у навчання правознавства.
(ru) В статье з позиций системного подхода проведен анализ опыта функционирования системы школьного правового образования, сформированого, преимущественно в советский период; выделены те наработки, которые могут быть творчески использованы на современном етапе ее становлення и стать основой розробки и внедрения инноваций в обучение правоведения.
(en) The article analyzes the experience of the school system of legal education, being formed, mainly in the Soviet period, with a system approach, defined positive achievements that can be creatively used at the present stage of its formation and the basis for development and innovation in education law.

Опис

Ключові слова

шкільна правова освіта, навчання правознавства, методична система, школьное правовое образование, методи та прийоми навчання, обучение правоведению, методическая система, методы и приемы обучения, school legal education, education law, methodical system, methods and techniques of teaching

Бібліографічний опис

Рябовол Л. Т. Наслідування в освітніх системах як основа розробки та впровадження інновацій (на прикладі системи навчання правознавства) / Лілія Тарасівна Рябовол // Вісник Луганського державного педагогічного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. – 2012. – № 22 (257). – С. 154-165.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced