Проблема формулювання мети освіти в Російській Федерації кінця ХХ - початку ХХІ століття

Анотація

(uk) У статті здійснено спробу теоретичного аналізу деяких аспектів проблеми формулювання мети освіти в Російській Федерації післярадянського періоду. Висвітлено психолого-педагогічні підходи до їх розв’язання.
(ru) В статье осуществлена попытка анализа некоторых аспектов проблемы формулирования цели образования в Российской Федерации постсоветского периода. Освещены психолого-педагогические подходы к их разрешению.

Опис

Ключові слова

мета, якість, модернізація освіти, особистісні якості, шляхетність, компетенції

Бібліографічний опис

Шишова І. О. Проблема формулювання мети освіти в Російській Федерації кінця ХХ - початку ХХІ століття / Інна Олексіївна Шишова // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2010. - Вип. 91. - С. 263-268.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced