Особливості використання тестування в курсі латинської мови при визначенні рівня сформованості умінь різного типу
Вантажиться...
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КДПУ ім. В. Винниченка
Анотація
(uk) У статті розглядається методика конструювання завдань із розгорнутою відповіддю для вимірювання навчальних досягнень студентів з латинської мови, подається типологія завдань із розгорнутою відповіддю.
(en) In the article the methodolgy of constructing the system of tasks is suggesting the folded answer for measuring educational achievements of students in Latin, types of tasks are given.
(en) In the article the methodolgy of constructing the system of tasks is suggesting the folded answer for measuring educational achievements of students in Latin, types of tasks are given.
Опис
Ключові слова
форми контролю, тестування, завдання, методика, forms of control, testing, task, method, folded answer
Бібліографічний опис
Ріжняк О. Л. Особливості використання тестування в курсі латинської мови при визначенні рівня сформованості умінь різного типу / Оксана Леонідівна Ріжняк, Ренат Ярославович Ріжняк // Наукові записки КДПУ. Серія: Філологічні науки (мовознавство) / ред. О. А. Семенюк [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ, 2011. – Вип. 96, ч 2. – С. 413-416.