Особливості використання тестування в курсі латинської мови при визначенні рівня сформованості умінь різного типу

Анотація

(uk) У статті розглядається методика конструювання завдань із розгорнутою відповіддю для вимірювання навчальних досягнень студентів з латинської мови, подається типологія завдань із розгорнутою відповіддю.
(en) In the article the methodolgy of constructing the system of tasks is suggesting the folded answer for measuring educational achievements of students in Latin, types of tasks are given.

Опис

Ключові слова

форми контролю, тестування, завдання, методика, forms of control, testing, task, method, folded answer

Бібліографічний опис

Ріжняк О. Л. Особливості використання тестування в курсі латинської мови при визначенні рівня сформованості умінь різного типу / Оксана Леонідівна Ріжняк, Ренат Ярославович Ріжняк // Наукові записки КДПУ. Серія: Філологічні науки (мовознавство) / ред. О. А. Семенюк [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ, 2011. – Вип. 96, ч 2. – С. 413-416.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced