Інтерактивні методи музичного навчання

Анотація

(uk) У статті здійснено спробу класифікувати інтерактивні методи музичного навчання в загальноосвітній школі та обґрунтувати окремі з них, як-от: метод музичного узагальнення, метод інтерпретації творів музичного мистецтва, метод співпереживання, метод емоційного впливу. Узагальнення т а експериментальна перевірка зазначених методів дасть змогу педагогам музичного мистецтв всебічно впливати на інтелектуально-творчий розвиток учнівської молоді, сприятиме розширенню пізнавальних можливостей школярів, формуванню художньо-естетичних якостей особистості.
(ru) В статье предпринята попытка классификации интерактивных методов музыкального обучения в общеобразовательном учебном заведении и обоснования отдельных из них, среди которых: метод музыкального обобщения, метод интерпретации произведений музыкального искусства, метод сопереживания, метод эмоционального воздействия. Обобщение и экспериментальная проверка указанных методов даст возможность педагогам музыкального искусства комплексно влиять на интеллектуально-творческое развитие школьной молодежи, расширять познавательные возможности учеников, формировать художественно-эстетические качества личности.
(en) In the article, the attempt classify interactive methods of teaching music has been made, and to formulate grounds for some of them, such as: the method of musical synthesis, the method of interpretation of pieces of musical art, the method of empathy, and the method of emotional influence. The synthesis and experimental verification of these methods will provide a possibility to influence the intellectual and creative development of the youth integrally, will contribute to the youth integrally, will contribute to the expansion of cognitive abilities of students, to the molding of artistic personal qualities.

Опис

Ключові слова

уроки музичного мистецтва, інтерактивні методи навчання, уроки музыкального искусства, интерактивные методы обучения

Бібліографічний опис

Черкасов В. Ф. Інтерактивні методи музичного навчання / Черкасов Володимир Федорович // Мистецтво та освіта. - № 4 (82). – 2016. - С. 17-20.