Використання соціальних сервісів Інтернет у навчальній діяльності студентів
Дата
2016
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
(en) The article reviews the key opportunities of using services of web 2. 0 technologies to the educational process. It is shown of Social Software tools: Wiki technology, system of creating blogs, systems of storing and sharing web resources. The basic lines of Wiki-technology, possibility, and methods of the use of it are described in pedagogical practice. The described pedagogical potential of Wiki-technology to organize project activities of students. It should be stressed that Wiki is a piece of server software that allows users to freely create and edit web page content using any web browser.
The author focusing on teaching and methodical opportunities of the Internet blogs and systems of storing and sharing web resources (for joint hypertext materials creation, placement of presentations, text documents, photos, video resources, etc.) in professional preparation of the future primary school teachers. It is shown efficiency using of web 2. 0 technologies in the educational work future teachers (by the example of their own resources of Kirovograd State Pedagogical University named after Volodymyr Vynnychenko).
(ru) В статье представлен обзор основных возможностей использования сервисов веб 2.0 в учебном процессе. Рассмотрены инструменты социального программного обеспечения: Вики-технологии, системы создания веб-журналов, системы для хранения и обмена веб-ресурсами. Обрисован педагогический потенциал технологии Вики для организации проектной деятельности студентов. Сосредоточено внимание, что Вики является частью серверного программного обеспечения, которое разрешает пользователям свободно создавать и редактировать содержимое веб-страницы с помощью любого веб-браузера. В статье автор уделяет внимание учебным и методическим возможностям блогов и системам хранения и обмена веб-ресурсами (для создания совместных гипертекстовых материалов; размещения презентаций, текстовых документов, фотографий, видео-ресурсов и др.) в процессе подготовки будущих учителей начальных классов. Продемонстрировано эффективность использования технологий веб 2.0 в образовательной деятельности будущих педагогов (на примере собственных ресурсов Кировоградского государственного педагогического университета имени Владимира Винниченко)
(uk) У статті представлено огляд основних можливостей використання сервісів веб 2.0 у навчальному процесі. Розглянуто інструменти соціального програмного забезпечення: Вікі-технології, системи створення веб-журналів, системи для збереження та обміну веб-ресурсами. Описано основні риси Вікі-технології, можливості й способи її застосування у педагогічній практиці. Показано педагогічний потенціал технології Вікі для організації проектної діяльності студентів. Акцентовано увагу, що Вікі є частиною серверного програмного забезпечення, яке дозволяє користувачам вільно створювати і редагувати вміст веб-сторінки за допомогою будь-якого веб-браузера. У статті автор звертає увагу на навчальні та методичні можливості систем створення веб-журналів та систем збереження й обміну веб-ресурсами (для створення колективних гіпертекстових матеріалів; розташування презентацій, текстових документів, фотографій, відео-ресурсів та ін.) в процесі підготовки майбутніх вчителів початкових класів. Показано ефективність використання технологій веб 2.0 в освітній діяльності майбутніх учителів (на прикладі своїх власних ресурсів Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка).
(ru) В статье представлен обзор основных возможностей использования сервисов веб 2.0 в учебном процессе. Рассмотрены инструменты социального программного обеспечения: Вики-технологии, системы создания веб-журналов, системы для хранения и обмена веб-ресурсами. Обрисован педагогический потенциал технологии Вики для организации проектной деятельности студентов. Сосредоточено внимание, что Вики является частью серверного программного обеспечения, которое разрешает пользователям свободно создавать и редактировать содержимое веб-страницы с помощью любого веб-браузера. В статье автор уделяет внимание учебным и методическим возможностям блогов и системам хранения и обмена веб-ресурсами (для создания совместных гипертекстовых материалов; размещения презентаций, текстовых документов, фотографий, видео-ресурсов и др.) в процессе подготовки будущих учителей начальных классов. Продемонстрировано эффективность использования технологий веб 2.0 в образовательной деятельности будущих педагогов (на примере собственных ресурсов Кировоградского государственного педагогического университета имени Владимира Винниченко)
(uk) У статті представлено огляд основних можливостей використання сервісів веб 2.0 у навчальному процесі. Розглянуто інструменти соціального програмного забезпечення: Вікі-технології, системи створення веб-журналів, системи для збереження та обміну веб-ресурсами. Описано основні риси Вікі-технології, можливості й способи її застосування у педагогічній практиці. Показано педагогічний потенціал технології Вікі для організації проектної діяльності студентів. Акцентовано увагу, що Вікі є частиною серверного програмного забезпечення, яке дозволяє користувачам вільно створювати і редагувати вміст веб-сторінки за допомогою будь-якого веб-браузера. У статті автор звертає увагу на навчальні та методичні можливості систем створення веб-журналів та систем збереження й обміну веб-ресурсами (для створення колективних гіпертекстових матеріалів; розташування презентацій, текстових документів, фотографій, відео-ресурсів та ін.) в процесі підготовки майбутніх вчителів початкових класів. Показано ефективність використання технологій веб 2.0 в освітній діяльності майбутніх учителів (на прикладі своїх власних ресурсів Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка).
Опис
Ключові слова
системы хранения мультимедийных веб-ресурсов, социальные сервисы Интернет, веб 2.0, проектная деятельность, Вики-технология, Вики-страница, ссылка, системы создания веб-журналов, system of creating blogs, systems of storing and sharing multimedia web resources, social services of Internet, web 2.0, project activities, Wiki-technology, Wikipage, links, системи створення веб-журналів, системи збереження мультимедійних веб-ресурсів, соціальні сервіси Інтернет,, веб 2.0, проектна діяльність, Вікі- технологія, Вікі-сторінка, посилання
Бібліографічний опис
Шлянчак С. О. Використання соціальних сервісів Інтернет у навчальній діяльності студентів / Світлана Олександрівна Шлянчак // Information Technologies in Education. - 2016. - № 3. - С. 84-93.