Професійно-орієнтована підготовка майбутнього вчителя іноземних мов: нова парадигма
Дата
2015
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КДПУ ім. В. Винниченка
Анотація
(uk) У статті проаналізовано зміст поняття дистанційної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов у вищих навчальних педагогічних закладах на прикладах передових прогресивних освітянських систем. Автором було ґрунтовно досліджено зміст та структуру даного поняття; визначено три основні типи дистанційної взаємодії; окреслено основні компоненти досліджуваного утворення; проаналізовано найефективніші критерії дистанційної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов (обізнаності, спроможності, схильності). В рамках докторського дисертаційного дослідження було проведено черговий етап педагогічного експерименту (дистанційної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов) в умовах спеціально створеного середовища: Черкаський та Кіровоградський виші.
(en) It has been analyzed the content of the concept of distance training of the future teachers of foreign languages at the higher educational pedagogical establishments on the examples of advanced progressive educational systems in the article. The author has thoroughly investigated the contents and the structure of this notion; defined three basic types of learning interactions; outlined the basic components of the formation; analyzed the best criteria of distance training of future teachers of foreign languages (awareness, capacity, inclination). According to the doctoral dissertation research it has been conducted the next stage of pedagogical experiment (distance training of future teachers of foreign languages) in a specially created environment: Cherkassy and Kirovograd universities.
(en) It has been analyzed the content of the concept of distance training of the future teachers of foreign languages at the higher educational pedagogical establishments on the examples of advanced progressive educational systems in the article. The author has thoroughly investigated the contents and the structure of this notion; defined three basic types of learning interactions; outlined the basic components of the formation; analyzed the best criteria of distance training of future teachers of foreign languages (awareness, capacity, inclination). According to the doctoral dissertation research it has been conducted the next stage of pedagogical experiment (distance training of future teachers of foreign languages) in a specially created environment: Cherkassy and Kirovograd universities.
Опис
Ключові слова
дистанційна підготовка, дистанційне навчання, професійно-орієнтована підготовка, майбутній вчитель іноземних мов, нова парадигма, критерії дистанційної підготовки, розвивальне середовище, експериментальна складова, distance training, distance learning, professionally-oriented training, future teacher of foreign languages, new paradigm, criteria of distance training, developmental environment, an experimental component
Бібліографічний опис
Черньонков Я. О. Професійно-орієнтована підготовка майбутнього вчителя іноземних мов: нова парадигма / Ярослав Олександрович Черньонков // Наукові записки КДПУ. Серія: Філологічні науки (Мовознавство) / ред. кол.: О. А. Семенюк [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. – Вип. 136. – С. 528-533.