Лабораторно-практичне заняття з методики трудового навчання до вивчення ергономіки в структурі перетворювальної діяльності

Анотація

(uk) Стаття присвячена розкриттю особливостей і шляхів організації і проведення лабораторно-практичних занять з методики трудового навчання, наведений оптимальний обсяг відомостей для підготовки студентів – майбутніх вчителів технологій до виконання експериментальних завдань до визначення працездатності людини-оператора.
(en) The authors elucidate the features and ways of organizing and conducting laboratory and practical lessons on how to labor studies, the optimal amount of information given to prepare students – future teachers of technology to perform experimental tasks for determining the efficiency of the human operator.
(ru) Статья посвящена раскрытию особенностей и путей организации и проведения лабораторно-практических занятий по методике трудового обучения, приведенный оптимальный объем сведений для подготовки студентов – будущих учителей технологий к выполнению экспериментальных задач к определению работоспособности человека-оператора.

Опис

Ключові слова

ергономічний світогляд, сучасні технології, ергономічна освіта, експериментальні завдання, людина-оператор, эргономическое мировоззрение, современные технологи, эргономическое образование, экспериментальные задачи, человек-оператор, ergonomic world, modern technology, ergonomic education, experimental problems, the human operator

Бібліографічний опис

Манойленко Н. В. Лабораторно-практичне заняття з методики трудового навчання до вивчення ергономіки в структурі перетворювальної діяльності / Наталія Володимирівна Манойленко // Наукові записки КДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. – Вип. 8, ч 1. – C. 76-81.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced