Удосконалення змістового наповнення курсу «інформаційно-технічні засоби навчання»
Дата
2015
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КДПУ ім. В. Винниченка
Анотація
(uk) У статті проаналізовано чинники сучасного соціального середовища, які зумовлюють потребу вдосконалити змістове наповнення нормативної дисципліни «Інформаційно-технічні засоби навчання», що вивчається майбутніми вчителями технологій, і запропоновано оновити лабораторний практикум на основі конкретних методичних рекомендацій.
(en) The factors of modern social environment that caused the need to improve semantic content of normative discipline "Information and technical learning tools" are analyzed in the article. The discipline "Information and technical learning tools" is studied by future teachers of technologies. The author also proposed to upgrade laboratory practice based on methodological recommendations.
(en) The factors of modern social environment that caused the need to improve semantic content of normative discipline "Information and technical learning tools" are analyzed in the article. The discipline "Information and technical learning tools" is studied by future teachers of technologies. The author also proposed to upgrade laboratory practice based on methodological recommendations.
Опис
Ключові слова
інформаційно-технічні засоби навчання (ІТЗН), особистісно-орієнтованого навчання, навчально-виховний процес, міжнародна програма Intel ® «Навчання для майбутнього»
Бібліографічний опис
Царенко О. М. Удосконалення змістового наповнення курсу «інформаційно-технічні засоби навчання» / Олександр Миколайович Царенко // Наукові записки КДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. – Вип. 8, ч 2. – C. 171-176.