Використання інтерактивних технологій у процесі профільного технологічного навчання старшокласників
Дата
2016
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КДПУ ім. В. Винниченка
Анотація
(uk) Стаття присвячена пошуку шляхів удосконалення підготовки майбутніх учителів технологій до використання інтерактивних технологій кооперативного навчання старшокласників у гетерогенних групах у процесі профільного технологічного навчання. У дослідженні використано взаємно доповнюючі методи: вивчення, аналіз і систематизація психолого-педагогічної і методичної літератури, а також системний і проблемно-пошуковий методи для обґрунтування шляхів удосконалення використання інтерактивних технологій кооперативного навчання старшокласників у гетерогенних групах у процесі профільного технологічного навчання Враховуючи результати проведеного дослідження, пропонуємо впровадження інтерактивних технологій кооперативного навчання для профільного технологічного навчання старшокласників розпочинати з визначення їхніх пізнавальних можливостей і згідно одержаних результатів та запропонованих рекомендацій здійснити комплектування гетерогенних груп в класному колективі; на початку реалізації інтерактивних технологій кооперативного навчання у гетерогенних групах в навчальному процесі використовувати їх із врахуванням запропонованої послідовності інтерактивних технологій та дотриманням відповідних вимог.
(ru) Статья посвящена поиску путей усовершенствования подготовки будущих учителей технологий к использованию интерактивных технологий кооперативного обучения старшеклассников в гетерогенных группах в процессе профильного технологического обучения. В исследовании использованы взаимно дополняющие методы: изучение, анализ и систематизация психолого-педагогической и методической литературы, а так же системный и проблемно-поисковый методы для обоснования путей усовершенствования использования интерактивных технологий кооперативного обучения старшеклассников в гетерогенных группах в процессе профильного технологического обучения. Учитывая результаты проведенного исследования предлагаем: сначала определить познавательные возможности старшеклассников и согласно полученных результатов выполнить комплектование гетерогенных групп для профильного технологического обучения с использованием интерактивных технологий кооперативного обучения, а также учесть предложенные рекомендации; реализацию учебного процесса совершать согласно предложенной последовательности использования интерактивных технологий кооперативного обучения в гетерогенных группах и соблюдением соответствующих требований.
(ru) Статья посвящена поиску путей усовершенствования подготовки будущих учителей технологий к использованию интерактивных технологий кооперативного обучения старшеклассников в гетерогенных группах в процессе профильного технологического обучения. В исследовании использованы взаимно дополняющие методы: изучение, анализ и систематизация психолого-педагогической и методической литературы, а так же системный и проблемно-поисковый методы для обоснования путей усовершенствования использования интерактивных технологий кооперативного обучения старшеклассников в гетерогенных группах в процессе профильного технологического обучения. Учитывая результаты проведенного исследования предлагаем: сначала определить познавательные возможности старшеклассников и согласно полученных результатов выполнить комплектование гетерогенных групп для профильного технологического обучения с использованием интерактивных технологий кооперативного обучения, а также учесть предложенные рекомендации; реализацию учебного процесса совершать согласно предложенной последовательности использования интерактивных технологий кооперативного обучения в гетерогенных группах и соблюдением соответствующих требований.
Опис
Ключові слова
профільне навчання технологій, інтерактивне кооперативне навчання, технології інтерактивного навчання, профильное обучение технологий, интерактивное кооперативное обучение, технологии интерактивного обучения
Бібліографічний опис
Чубар В. В. Використання інтерактивних технологій у процесі профільного технологічного навчання старшокласників / Василь Васильович Чубар // Наукові записки КДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2016. – Вип. 9, ч. 3. – C. 141-145.