Місце інноваційної діяльності у професійній підготовці майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи

Анотація

(uk) У статті розглядається сутність таких дефініцій як інновація, інноваційна діяльність, виокремлено напрямки досліджень, що розробляються вітчизняними та зарубіжними науковцями щодо здійснення інноваційної діяльності в педагогічній освіті. Також розкривається значення інноваційної діяльності у сучасній системі освіти та її актуальність у підготовці майбутніх фахівців з готельно-ресторанної справи. Показано деякі аспекти інноваційної спрямованості педагогічної діяльності викладачів під час професійної підготовки майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи. Наведено приклад застосування такої інноваційної діяльності як метод проектів, що є ефективним для формування фахівця, здатного вільно себе почувати в умовах сучасних ринкових відносин, під час викладання фахових дисциплін в процесі професійної підготовки майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи.

Опис

Ключові слова

інновації, інноваційна педагогічна діяльність, метод проектів, готельно-ресторанна справа, инновации, инновационная педагогическая деятельность, метод проектов, гостиннично ресторанное дело

Бібліографічний опис

Мироненко Н. В. Місце інноваційної діяльності у професійній підготовці майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи / Наталя Василівна Мироненко // Наукові записки КДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2016. – Вип. 9, ч. 3. – С. 6-9.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By