Психолого-педагогічні аспекти запровадження ЕОТ у навчальному процесі

Ескіз

Дата

2012

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КДПУ ім. В. Винниченка

Анотація

(uk) У статті проаналізовано проблеми та перспективи використання ІКТ під час організації навчальної діяльності учнів. Виявлені основні недоліки та психолого-педагогічні аспекти запровадження ЕОМ у навчальний процес з фізики.
(en) The article analyzes the problems and prospects of using ICT in the organization of learning activities of students. The key weaknesses, psychological and pedagogical aspects of the introduction of computers into the learning process in physics.

Опис

Ключові слова

засоби ІКТ, комп’ютеризація навчального процесу, засоби комунікації, психолого-педагогічні аспекти запровадження ЕОМ, інтенсифікація процесу навчання, ЕОТ у навчально-виховному процесі з фізики

Бібліографічний опис

Соменко Д. В. Психолого-педагогічні аспекти запровадження ЕОТ у навчальному процесі / Дмитро Вікторович Соменко // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2012. – Вип. 108, ч. 1. – С. 226-232.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced